PYRZYCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z O.O.
| 74-200 PYRZYCE UL. KOŚCIUSZKI 26
I TEL. (0-91) 579 19 60, FAx. (0-91) 570 12 25
I http://www.ppkpytzyce.pl e-mail sekretariat(QQppkpyrzyce.pl
NIP 853-00-02-896 REGON 810877503
SĄD REJONOWY W SZCZECINIE XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY
KRS 0000209900
WYSOKOŚĆ KAPITAŁU ZAKŁADOWEGO 14 891 250,00 ZŁ
PYRZYCE |
1958-2018 60 LAT DZIAŁALNOŚCI NA ZIEMI PYRZYCKIEJ
Pyrzyce, dnia 17.02.2021r.
ZOD/..Q.309.../2021
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
sprawa-35811(Qfedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na Państwa maila z dnia 15.02.2021r. Pyrzyckie Przedsiębiorstwo
Komunalne Sp. z o.o. udziela następujących informacji:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
Tak, Spółka prowadzi BIP.
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
htip./bip.ppkpyrzyce.mserwer.pl/
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
Bip jest w trakcie aktualizacji. Dnia 25 stycznia 2021 została zawarta umowa w sprawie
utworzenia nowego aktualnego BIP. Obecnie trwa przenoszenie treści ze starego do nowego
BIP. Po zakończeniu przenoszenia treści dotychczas obowiązujący BIP zostanie przeniesiony
do archiwum, które będzie dostępne z poziomu nowego BIP.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych,
posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Spółka nie publikuje dokumentów z prac organów.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione
podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Spółka nie publikuje wyników kontroli zewnętrznych.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki?
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Spółka nie publikuje wyników kontroli wewnętrznych.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
Spółka nie prowadzi rejestru umów. Umowy są rejestrowane w dzienniku korespondencji
przychodzącej.
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Spółka nie publikuje rejestru umów.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie
Spółka nie posiada procedur udzielania zamówień z wolnej ręki. Zamówienia powyżej
130 000 zł są udzielane zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia poniżej
130 000 zł są udzielane zgodnie z regulaminem wewnętrznym udzielania zamówień.
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie
Spółka nie posiada procedur przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu.
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Spółka nie publikuje w/w informacji.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Sprawozdanie Finansowe jest publikowane w Krajowym Rejestrze Sądowym.
2
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Przychody Spółki w 2019 roku wynosiły 13 878 933,05.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Nie dotyczy.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.?
Łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego
w 20719 wynosi 199 059,46.
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.?
Łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 wynosi 12 780,10
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
Wykonano 3 z 5 celów zarządczych. Waga wykonanych cełów wyniosła 40%
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu
zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego,
dotycząca 2019 roku nie została opublikowana.
13. Czy w 2019r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w
mediach?
Tak.
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa
w poprzednim pytaniu?
Wydatki na promocję w mediach wyniosły 25 453,30
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do
pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...)
spółki]
Nie.
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie
Tak.
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Adres skrzynki ePUAP:
/PPK_Sp_zoo/domyslna
Z poważaniem