6MPWIK «===
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LUBINIE
Lubin, dnia 25.02.2021 r.
PNA/AG 15121
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
dot. odpowiedzi na wniosek o informację z dnia 13.02.2021 r.
W odpowiedzi na przesłany wniosek o informację (korespondencja mailowa z dnia
13.02.2021 r.), poniżej przekazujemy odpowiedzi na pytania:
1. Czy spółka prowadzi BIP? TAK
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki. www.mpwik.lubin.pl/Biuletyn-
Informacji-Publicznej
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. 23.02.2021
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych,
posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione
podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki?
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów? TAK
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie
MPWiK Sp. z o.o. w Lubinie Zarejestrowano w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej
ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego we Wrocławiu
sekretariat: tel. 76 7468001 | KRS: 0000065204, NIP: 692-02-12-117 s, 5 5 Ę
fax 767468005 | Kapitał zakładowy Spółki: 86 907 800,00 zł e-mail: mpwikQmpwik.lubin.pl
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/ darowiznach/ stypendiach/
sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe?
Sprawozdania Spółki są przekazywane do Repozytorium Dokumentów
Finansowych KRS
a) BIP
b) strona www.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 48 941 254,25 zł
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. Nie było straty netto
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.? 504 000 zł
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom
organu zarządzającego w 2019 r.? 252 000 zł
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
100%
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu
zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w
mediach? TAK
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której
mowa w poprzednim pytaniu? 198 500 zł
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do
pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność
(...) spółki] TAK
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Adres skrzynki: /MPWiK_Lubin/SkrytkaESP