Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o.
ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze
tel. 32 277 61 00 fax. 32 271 73 11
www.szpitalzabrze.pl
sekretariat©szpitalzabrze.pl
Kapitał zakładowy 95 077 750,00 zł
NIP 648-270-05-83
REGON 241127857
KRS 0000328484
Prezes Zarządu
tel. 32 277 61 00
fax. 32 271 73 11
Z-ca Prezesa
tel. 32 277 61 00
fax. 32 271 73 11
Członek Zarządu
tel. 32 277 61 00
fax. 32 271 73 11
Z-ca Dyrektora ds. Organizacji
Usług Medycznych i Statystyki
tel. 32 277 62 00
Z-ca Dyrektora ds. Finansowych
tel. 32 277 61 88
Asystent Biura Zarządu
tel. 32 277 63 54
Naczelna Pielęgniarka
tel. 32 277 61 16
Główny Księgowy
tel. 32 277 6111
Biuro Prawne
tel. 32 277 61 09
Dział Administracji, Zamówień
i Logistyki
tel. 32 277 61 24
Dział Organizacji Usług Medycznych
i Statystyki
tel. 32 277 61 04
Dział Ekonomiczno-Finansowy
tel. 32 277 61 12
Dział Kadr
tel. 32 277 61 20
Dział Płac
tel. 32 277 61 13
Dział Techniczno-Gospodarczy
tel. 32 277 61 23
SZPITAL MIEJSKI
W ZABRZU
Zabrze, dnia 23.02.2021 r.
SM/BP/225/1206/2021
Sz. Pan Szymon Osowski
Sz. Pani Katarzyna Batko- Tołuć
Członkowie Zarządu
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
UI. Ursynowska 22/2
01-605 Warszawa
sprawa-34867Qfedrowanie.siecobywatelska.pl
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej
z dnia 13.02.2021 r. (wpływ dnia 15.02.2021 r.) poniżej przekazuję
odpowiedzi na wskazane we wniosku pytania:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
Tak, spółka prowadzi BIP.
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
bip.szpitalzabrze.pl
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
Na dzień 23.02.2021 r. datą ostatniej aktualizacji jest 18.02.2021 r.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
Nie, spółka nie publikuje dokumentów z prac organów.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych
przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
Nie, spółka nie publikuje wyników kontroli zewnętrznych.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
Nie, spółka nie publikuje wyników kontroli wewnętrznych.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
Tak, spółka prowadzi rejestr umów.
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
gdzie:
Nie, spółka nie publikuje rejestru umów.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
Tak, spółka posiada regulamin zamówień Spoza ustawy Prawo zamówień
publicznych z dnia 11.09.2019 r.
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
Nie, spółka nie posiada procedur przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu.
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:
Spółka nie publikuje informacji o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:
Spółka nie publikuje sprawozdań finansowych ani w BIP, ani na stronie
WWW.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Razem: 79.984.470,93 zł
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
-16.622.255,39 zł
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
Łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom
organu zarządzającego w 2019 r. wynosi 760 687,44 zł
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia
wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
Łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom
organu zarządzającego w 2019 r. wynosi 125 915,74 zł
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
spółki na 2019 r.?
100%
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków
organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana?
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
Nie, uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków
organu zarządzającego dotycząca 2019 roku nie została opublikowana.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
Sponsorowane w mediach?
Tak, w 2019 r. spółka kupowała teksty sponsorowane w mediach.
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w
2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
Wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r. opiewały na kwotę ok
27 000 zł.
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
[uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których
znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (--.)
spółki]
Tak, w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w
art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym.
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
Nie, w 2019 roku spółka przyznawała
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu.
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
/6482700583/SkrytkaESP
Z poważaniem