Łużycki Bank Spółdzielczy
Lubań
82 8392 0004 3900 0589
2000 0060
Łużycki Bank Spółdzielczy
Lubań
06 8392 0004 3900 0589
2000 0070
PKO BP S.A. w Warszawie
04 1020 5226 0000 6002
0492 7606
NIP: PL 615-14-97-881
REGON: 230376046
Sąd Rejonowy dla
Wrocławia — Fabrycznej
IX Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru
Sądowego
nr KRS 0000046613
Biuro Obsługi Klienta:
(75) 77 32-061
(75) 77 32-062
(75) 77 42-106
(75) 77 42-107
Fax: (75) 77 32-665
e-mail:
bokQObwio.pl
Sekretariat
— Zarząd Spółki
(75) 77 39-591
Tel. alarmowy:
(75) 77 32-288
internet:
www.bwio.pl
Kapitał zakładowy:
89.881.182,00 zł
Kapitał wpłacony:
89.881.182,00 zł
Nr rejestracyjny certyfikatu:
12 100 32020 TMS
Bogatyńskie Wodociągi i Oczyszczalnia
Spółka Akcyjna wdrożyła i stosuje system
zarządzania jakością w zakresie:
ujmowanie, uzdatnianie i dostarczanie
wody, odbiór i oczyszczanie ścieków,
pobór prób oraz wykonywanie badań
laboratoryjnych wody, ścieków, osadów
ściekowych i gleby.
Wdrożony system zarządzania jakością spełnia
wymagania normy ISO 9001:2015 r.
Nr rejestrowy BDO: 000011159
BOGATYŃSKIE WODOCIĄGI
I OCZYSZCZALNIA S.A.
ul. Żołnierzy II AWP 20
59-920 Bogatynia
Bogatynia, 25.02.2021 r.
L.dz. PO/27/463/2021
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Odpowiedź:
Do: sorawa-35480Q©fedrowanie.siecob
Zarząd Spółki Bogatyńskie Wodociągi i Oczyszczalnia S. A. w Bogatyni,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony drogą e-mail
w dniu 13.02.2021 r. — na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji
publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) udziela odpowiedzi w przedmiotowym zakresie
zgodnie z poniższym:
1. Czy spółka prowadzi BIP?: TAK
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki: bip.gmina.bogatynia.pl/?id=375
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki: 2021-01-13
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych,
posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione
podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: TAK - Repozytorium dokumentów
finansowych, informacja o kontrolach zawarta w treści sprawozdania Zarządu
z działalności Spółki
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy
spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: TAK - Repozytorium dokumentów
finansowych, informacja o kontrolach zawarta w treści sprawozdania Zarządu
z działalności Spółki
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?: TAK
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie: NIE
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?: Spółka posiada procedury
zamówień do 130.000 złotych netto w tym z zamówień wolnej ręki oraz zamówień
sektorowych. Ustawowo zamówienia z wolnej ręki są objęte przepisami ustawy z 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 129 ust. 1 pkt 7 oraz art. 213
i nast. tej ustawy.
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji /darowizn /stypendiów
/sponsoringu?: NIE
Strona 1 z 2
Bogatyńskie Wodociągi i Oczyszczalnia S.A.
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach /darowiznach /stypendiach
/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: TAK — Repozytorium dokumentów
finansowych, w sprawozdaniu finansowym
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: TAK
— Repozytorium dokumentów finansowych
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.?: Prosimy o podanie kwoty: 20 966 812,05 zł
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.?: Prosimy o podanie kwoty: 1 792 325,62 zł
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.?: 190.827,85 zł brutto
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom
organu zarządzającego w 2019 r.?: 0,00 zł
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
100%
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu
zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie: NIE
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane
w mediach?: TAK
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której
mowa w poprzednim pytaniu?: 6 000,00 zł brutto
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust.
2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do
pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność
(...) spółki] : TAK
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?: NIE
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki. /bwio/domyslna
teezes Zarządu
Dyreht sczelny
Otrzymują: Krzuszfof Rudziewicz
_1._ Adresat _
2. PO ała
Strona 2 z2