Udostępniono następujące informacje publiczne:
1. Czy spółka prowadzi BIP? - Tak
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki. -
http://gmina.bogatynia.sisco.info/?id=378
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. -
25.02.2021 rok
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: - Nie
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez
uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: - Nie
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez
organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: - Nie
a) BIP
b) strona www.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów? - Tak
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
gdzie: - Nie
a) BIP
b) strona www.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie: - Nie
a) BIP
b) strona www.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie: - Nie
a) BIP
b) strona www.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. - Ogółem
przychody Spółki - 12.966.643,33 zł.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. -
Wypracowany zysk 48.836,60 zł.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.? - Wynagrodzenie za 2019 rok –
203.283,40 zł.
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.? - Nie wypłacono części zmiennej
wynagrodzenia.
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki
na 2019 r.?
|Zmniejszenie o 30% straty netto, wynikającej z zatwierdzonego planu |
|finansowego Spółki na 2019 rok (waga 40%), |
|Wzrost o 20% przychodów z tytułu usług świadczonych dla innych |
|kontrahentów-odbiorców niż Gmina Bogatynia, w stosunku do |
|uzyskanych przychodów z tego tytułu w roku 2018 (waga 15%), |
|Wypracowanie i osiągnięcie wspólnie z Gminą skutecznego sposobu |
|uzyskania wymaganego w 2019 roku poziomu recyklingu odpadów (waga |
|15%), Nie zrealizowane |
|Dostosowanie Pozwolenia Zintegrowanego do nowych przepisów (waga |
|30%). |
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu
zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak,
prosimy wskazać gdzie: - Nie
a) BIP
b) strona www.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
sponsorowane w mediach? - Tak
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019
r., o której mowa w poprzednim pytaniu? - Wydatki na promocję w mediach za
2019 rok – 12.940,00 zł.
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w
art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie
informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te
informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki] - Tak
…interpelacje/ uzyskiwanie informacji i materiałów
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki…..gpobogatynia1
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres:
sprawa-35485@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Prezes Zarządu
Wojciech Smoliński