Wieprz, dnia 08-06-202 Lr.
OR.1431.33.2021
e-mail
W nawiązaniu do wniosku o udzielenie informacji publicznej z dnia 02.06.2021r.
informuję, iż poniżej zamieszczam odpowiedzi na pytania zadane w w/w piśmie (odpowiedzi
zostały pogrubione, podkreślone o zaznaczone kolorem czerwonym).
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze
pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego
funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
£) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie
11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu w
opłacane z budżetu gminy? NIE DOTYCZY
ójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny
profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście? TAK, w miarę
możliwości zamieszczane są informacje o sprawach, które dzieją się w gminie.
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez
gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych
wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
©) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenia.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kam
e) Inna sytuacja - jaka?
13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych
zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia
2021 r. (o ile dotyczy) NIE DOTYCZY