Urząd Gminy Nowa Sucha
woj. mazowieckie, powiat sochaczewski
Nowa Sucha 59A lel./łaks +48 46 661 20 51
96-513 Nawa Sucha tel. +48 46 861 23 01
www .nowasucha.pl gminaGnowasucha.pl
Nowa Sucha, dnia g czerwca 2021 r.
OR.1431.8.2021
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
sprawa-37286©fedrowanie.siecobywatelska.pl
Urząd Gminy Nowa Sucha w odpowiedzi na złożony wniosek o udostępnienie informacji
publicznej udziela informacji:
Ad. 1 Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
Ad. 2 Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest
udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na
stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
Ad. 3 Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą
odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to
dokumenty. Nie
Ad. 4 Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
c) Na Facebooka przygotowywane Są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie
internetowej i w BIP
Ad. 5 Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka
zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o
regulamin Facebooka)
a) tak
Ad. 6 Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu
gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
b) nie
Ad. 6.1 NIE DOTYCZY
Ad.7 Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu
gminy/miasta w tym serwisie? 0
Ad. 7.1 Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
c) nie dotyczy
Ad. 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
Ad. 8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków
związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że
prowadzą media społecznościowe?)
SEKRETARZ GMINY - Prowadzenie mediów społecznościowych
Ad. 8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
REDAKTOR
Ad. 8.3 do 8.3.2 — NIE DOTYCZY
Ad. 9 Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w
których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym. NIE
Ad. 10 Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
b) nie
Ad. 11 NIE DOTYCZY
Ad. 12 Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil,
na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście? NIE
Ad. 13 Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę,
realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub
kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
Ad. 13.1 NIE DOTYCZY