KB Grodzisk Mazowiecki, dnia 9 czerwca 2021 r.
URZĄD MIEJSKI
w GRODZISKU MAZOWIECKIM
ul. T. Kościuszki 32A
05-825 Grodzisk Mazowiecki
IP.1431.112.2021
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Odpowiadając na wniosek z dnia 8 czerwca 2021 r. informuję, iż Urząd Miejski
w Grodzisku Mazowieckim nie przekazał danych wyborców Poczcie Polskiej.
Z up. Burmistrza
(ch kb
fastępca Burmistrza
Klauzula Informacyjna zgodna z Art. 13
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych)
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego,
ul. T. Kościuszki 32 a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, e-mail: urzad(QQgrodzisk.pl, tel. 22 755 55 34.
2. W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz korzystania
z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych, e-mail: abi(QQgrodzisk.pl, tel. 22 755 55 34.
3. Dane osobowe będziemy przetwarzać w celu wypełnia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO) tj. rozpatrzenie wniosku o udzielenie informacji publicznej. Państwa dane osobowe będą
przetwarzane na podstawie art. 13 ust. 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej.
4. Następnie Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązku
archiwizacji dokumentów wynikających z ustawy z dn. 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164).
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt. 3 odbiorcami Państwa
danych osobowych będą organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub
działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów
powszechnie obowiązującego prawa w tym Marszałek Województwa Mazowieckiego w związku z
korzystaniem przez Urząd z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacja (EZD) oraz osoby
posiadające dostęp do informacji publicznej w trybie ustawy o dostępnie do informacji publicznej, w
przypadku w którym nie zachodzi podstawa do ograniczenia dostępu zgodnie z art. 5 Ustawy o dostępie
do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. 2020 poz. 2176 r. z późn. zm.).
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące
uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych — w przypadku gdy
dane są nieprawidłowe lub niekompletne
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (nie dotyczy przypadków
określonych w Art. 17 ust. 3 RODO)
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
e) prawo do przenoszenia danych
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych Państwa dane nie będą przekazane do
państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
da Państwa dane będą przechowywane przez okres wynikający z celów przetwarzania opisanych
w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa tj. 5 lat od 1 stycznia następnego roku po ostatecznym załatwieniu sprawy.
8. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposobie i trybie
określonym w przepisach RODO oraz Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.
1781). Adres organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria(Qduodo.gov.pl
9. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane.
10. W przypadku wydania decyzji administracyjnej podanie danych jest obowiązkiem ustawowym
wynikającym z art. 63 $ 2 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U.
z 2020 r. poz. 256 z póz. zm.). Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania w celu
uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym. Niepodanie danych powoduje niemożliwość
uczestniczenia w postępowaniu administracyjnym. W przypadku rozpatrywania wniosku w trybie
dostępu do informacji publicznej podanie danych jest dobrowolne.