Dąbrowa Górnicza, 14.06.2021 r.
WMM.1410.1.2021
W odpowiedzi na wniosek o informację publiczną wystosowaną przez Państwa w dniu
2 czerwca 2021 r. poniżej przedstawiam odpowiedzi:
1. Tak, gmina prowadzi profil Miasto Dąbrowa Górnicza.
2. Profil gminy ma pełnić rolę:
informacyjną, promocyjną, dyskusyjną, ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu
z mieszkańcami.
3. Zasady korzystania przez miasto z Facebooka nie zostały poprzedzone dyskusją mającą
odzwierciedlenie w dokumentach.
4. Kwestia umieszczania informacji na FB:
c) na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie te same, które pojawiają się
na stronie internetowej i w BIP.
5. Zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały
spisane w regulaminie strony, który można znaleźć w „dodatkowych informacjach” w sekcji
INFORMACJE na stronie Miasto Dąbrowa Górnicza.
6. Czy od 1 maja do 30 kwietnia zablokowani byli użytkownicy: tak
6.1 W jakich sytuacjach zablokowany użytkowników zostaje na powrót odblokowany?
Użytkownik może zgłosić się do administratora strony, jeśli uzna, że został niesłusznie
zablokowany i po rozpatrzeniu może zostać odblokowany.
7. Ile osób jest zablokowanych: 30
7.1 Nie
8. Czy profil FB gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot?
a) pracownicy urzędu
8.1 Stanowiska:
Naczelnik, Zastępca Naczelnika, Inspektor, Pomoc Administracyjna – wskazane, że prowadzą
media społecznościowe
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników?
Osoby prowadzące profil.
9. Widoczność wpisów na gminnym profilu nie jest ograniczana.
Część II
Dot. profilu prezydenta
10. Tak
11. Jest prowadzony przez pracowników UM
12. Nie dotyczy
Część III
13. Działania reklamowe:
b) tak, tylko na profilu gminy
13.1 Łączna kwota płatnych kampanii – 4305 zł brutto