1)Czy gmina prowadzi swój profil na Faceboooku
Tak
2)Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a)informacyjną
b)promocyjną
3) Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach ? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
Nie
4)Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na facebooku ?
c) Na facebooka przygotowywane są różne treści, nie koniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
5)Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
b)Nie
6) Czy w ciągu 12 miesięcy (1 maja 2020 t. – 30 kwietnia 2021 r,) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy ?
b) nie
6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany ?
Nie dotyczy
7) Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta serwisie
0
7.1 Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
b)nie
8)Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a)pracownicy urzędu
8.1.) Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
Stroną Facebookową gminy Police zajmuje się pracownik Wydziału Promocji i Współpracy Zagranicznej.
8.2.) Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na facebooku?
Pracownik po konsultacjach z naczelnikiem chociaż do tej pory nie było takiej konieczności.
9)Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczona? Chodzi o sytuacje, w których post Nie JEST tzw. Wpisem publicznym.
Nie
Część II – OFICJALNY PROFIL W/B/P
10) Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
b)nie
11) Czy Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
Nie
12)Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
Nie
13) Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
d)Nie
13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy
Nie dotyczy.