Gmina Kamionka
ul. Lubartowska 1
21-132 Kamionka
tel. 81 852 70 39
e-mail: sekretariatQkamionka.pl
www.kamionka.pl
Znak: ROA.1431.14.2021 Kamionka, dnia 21 czerwca 2021 roku
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
02-605 Warszawa, ul. Ursynowska 22/2
Dotyczy wniosku_o udzielenie informacji publicznej podstawie art. 61 ust.1 Konstytucji RP
i art. 10ust1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 roku.
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, który wpłynął
do siedziby tutejszego Urzędu w postaci elektronicznej w dniu 21 czerwca 2021 udzielam
odpowiedzi na zadane pytania.
1. Tak, gmina posiada jeden, oficjalny profil na portalu facebook.
2. Oficjalny profil gminy na ww. portalu społecznościowym spełnia rolę informacyjną,
promocyjną, jak również umożliwia Mieszkańcom gminy wniesienie swoich uwag, pomysłów,
sugestii w sprawach dotyczących życia społeczno-gospodarczego.
3. Nie opracowano dokumentów określających zasady korzystania przez gminę z facebooka.
4. Na portalu facebook umieszczane są różne treści. Zarówno te, które znajdują się na stronie
internetowej, jak i inne komunikaty i informacje przydatne dla Mieszkańców.
5. Zasady blokowania i ukrywania komentarzy nie zostały zapisane w żadnym dokumencie.
6. W okresie od 1 maja 2020 roku do 30 kwietnia 2020 roku nie miała miejsca żadna blokada
użytkownika.
6.1 Nie dotyczy.
7. Nie dotyczy.
8. Profil facebook prowadzą pracownicy Urzędu Miejskiego w Kamionce.
8.1 Są to: podinspektor ds. projektów unijnych, promocji gminy i turystyki oraz inspektor ds.
informatyki.
8.2 O zablokowaniu użytkownika decydują administratorzy profilu.
8.3 Nie dotyczy.
8.3.1 Nie dotyczy.
8.3.2 Nie dotyczy.
9. Widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook nie jest ograniczona.
10. Nie istnieje oficjalny profil Burmistrza na facebooku.
Gmina Kamionka
ul. Lubartowska 1
21-132 Kamionka
tel. 81 852 70 39
e-mail: sekretariat kamionka.pl
www.kamionka.pl
14. Prowadzenie oficjalnego profilu Burmistrza nie jest opłacane z budżetu gminy.
12. Nie dotyczy.
43. Nie, nie realizujemy płatnych kampanii w social mediach.
13.1 Nie dotyczy.
Z poważaniem:
BU I
( TR
Karol Łu, ak,