Re: wniosek o informację przez RADZIEJÓW w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2220 z RADZIEJÓW
W odpowiedzi na złożony wniosek informujemy, że Gmina Radziejów nie
prowadzi swojego profilu na Facebooku.
Z poważaniem
Monika Stróżyk
Sekretariat Urzędu Gminy Radziejów
ul.Kościuszki 20/22
88-200 Radziejów
tel. 54 285 36 86 wew. 0
--
Z poważaniem
Monika Stróżyk
Sekretariat Urzędu Gminy Radziejów
ul.Kościuszki 20/22
88-200 Radziejów
tel. 54 285 36 86 wew. 0
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- -- -
Kontaktując się z nami poprzez wysłanie do nas wiadomości przy użyciu
poczty elektronicznej – wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich
danych osobowych w celu obsługi korespondencji pomiędzy Państwem, a
administratorem. Administratorem Państwa danych osobowych będzie Wójt
Gminy Radziejów. Mogą się Państwo z nim kontaktować w następujący
sposób: listownie na adres siedziby: Urząd Gminy Radziejów, ul.
Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, e-mail: {{ email }},
telefonicznie: 542853686. Do kontaktów w sprawie ochrony Państwa danych
osobowych został także powołany inspektor ochrony danych. Jest nim pan
Marek Łochocki. Można się kontaktować pod numerem telefonu 605400273 lub
adresem e-mail {{ email }} Szczegóły na www.ugradziejow.pl
W odpowiedzi na złożony wniosek informujemy, że Gmina Radziejów nie
prowadzi swojego profilu na Facebooku.Z poważaniem
Monika Stróżyk
Sekretariat Urzędu Gminy Radziejów
ul.Kościuszki 20/22
88-200 Radziejów
tel. 54 285 36 86 wew. 0W dniu 2021-06-18 17:47, {{ email }}
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
>
> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
> a) tak
> b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
> odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma
> charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania
> urzędu/miasta/gminy)
> c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
>
> 2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
> gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
>
> a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
> dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
> b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
> c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować
> ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w
> gminie/mieście)
> d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
> mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
> wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom
> swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni
> przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy
> gminy itp.)
> e) Inna, jaką?
>
> 3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
> poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś
> dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to
> dokumenty.
>
> 4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
> a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej
> w BIP lub na stronie internetowej urzędu
> b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji,
> tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
> c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
> pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
> d) Inne, jakie?
>
> 5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
> użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
> dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin
> Facebooka)
> a) tak
> b) nie
>
> 6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia
> 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś
> użytkownicy?
> a) tak
> b) nie
>
> 6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
> odblokowany?
>
> 7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek)
> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
>
> 7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po
> raz kolejny?
> a) tak
> b) nie
> c) nie dotyczy
> d) Inna sytuacja (jaka?)
>
> 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy
> zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
> a) pracownicy urzędu
> b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania
> 8.2)
>
> 8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
> zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy
> jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media
> społecznościowe?)
>
> 8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
>
> PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH
> PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY
> PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
>
> 8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
> profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
> Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
> a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
> b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
> c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości,
> Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
> d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
> e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
> f) Inna - jaka?
>
> 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z
> wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania
> znajdują się w umowie.
>
> 8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
> które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
>
> 9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest
> ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem
> publicznym.
>
> CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>
> 10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
> Facebooku?
> a) tak
> b) nie
>
> 11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta
> na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
>
> 12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy
> wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym
> informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
>
> CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
>
> 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
> jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe,
> takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
> reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
> budżetu gminy.
> a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i
> wójta/burmistrza/prezydenta.
> b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
> c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
> d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social
> mediach.
> e) Inna sytuacja - jaka?
>
> 13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
> reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między
> 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk -
> członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
> www.siecobywatelska.pl | www.sprawdzamyjakjest.pl
> www.watchdogportal.pl | www.informacjapubliczna.org--
Z poważaniem
Monika Stróżyk
Sekretariat Urzędu Gminy Radziejów
ul.Kościuszki 20/22
88-200 Radziejów
tel. 54 285 36 86 wew. 0
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- -- -
Kontaktując się z nami poprzez wysłanie do nas wiadomości przy użyciu
poczty elektronicznej – wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich
danych osobowych w celu obsługi korespondencji pomiędzy Państwem, a
administratorem. Administratorem Państwa danych osobowych będzie Wójt
Gminy Radziejów. Mogą się Państwo z nim kontaktować w następujący
sposób: listownie na adres siedziby: Urząd Gminy Radziejów, ul.
Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, e-mail: {{ email }},
telefonicznie: 542853686. Do kontaktów w sprawie ochrony Państwa danych
osobowych został także powołany inspektor ochrony danych. Jest nim pan
Marek Łochocki. Można się kontaktować pod numerem telefonu 605400273 lub
adresem e-mail {{ email }} Szczegóły na www.ugradziejow.pl