Re: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach - prośba o podanie numeru konta przez Nadleśnictwo Cierpiszewo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #338 z Nadleśnictwo Cierpiszewo
> Nadleśnictwo Cierpiszewo zwraca się z prośbą o podanie numeru konta w celu
> przelewu zasądzonej kwoty
>
>
>
> Z poważaniem
>
> *Andrzej Szafkowski*
>
> Starszy Specjalista Służby Leśnej
>
> tel. kom.: +48 575 455 710
>
> 87-165 Cierpice, ul. Sosnowa 42
>
> tel.: +48 56 674 44 36, tel. sekr.: + 48 56 674 44 30
>
> tel. IP 12 26 334
>
>
>
>
>
> Ochrona danych osobowych - Klauzula informacyjna
> <http://www.cierpiszewo.torun.lasy.gov.pl/ochrona-danych-osobowych#.XI9AgsvxLcs>
>
>
>
> *From:* [External] {{ email }} <
> {{ email }}>
> *Sent:* Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
> *To:* 1226 Sekretariat N.Cierpiszewo <{{ email }}>
> *Subject:* Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
>
>
>
> Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na
> poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji
> społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w
> decyzjach o gospodarce leśnej, które:
>
> 1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli,
> inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a
> nie tworzenia nowego PUL.
> 2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.
>
> Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna",
> "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano
> poniżej.
>
> Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą,
> we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
>
> Pytania:
>
> 1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech
> lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i
> uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla
> każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
> a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia
> gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
> b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane
> przez stronę społeczną.
> c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
> d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę
> społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony
> społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki
> leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
> e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.
>
> 2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie
> zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony
> społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej?
> Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
>
> W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
>
> "Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną
> społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio,
> media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta
> elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie
> spotkania, etc.
>
> "Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne
> działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne
> organizacje i instytucje
>
> "Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i
> nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w
> decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2.
> przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3.
> przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu
> prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji,
> 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
>
> Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i
> Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego
> przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony
> społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli
> dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację
> dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
> adres email: {{ email }}
>
> W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
> Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>