Dzień dobry.
Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej udziela poniżej odpowiedzi na wniosek
z dnia 04.11.2021r. o udzielenie informacji publicznej:
Ad. 1.
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
Ad. 2.
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów.
Ad. 3.
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną,
Ad. 4.
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
Ad. 5.
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
Ad. 6.
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej.
Ad. 7.
a) tak.

Z poważaniem
Jolanta Orman
Kierownik Referatu Społeczno-Administracyjnego
Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej
tel. 41 373 13 52

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dn. 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych (RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Urząd
Gminy w Rudzie Malenieckiej. Klauzula informacyjna znajduje się na
stronie http://www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl/zalacznik/id/6020
oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Administratora".