KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z UDOSTĘPNIANIEM INFORMACJI
PUBLICZNEJ.
Zgodnie ż art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobod-
nego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) zwanego dalej „RODO” uprzejmie informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miasta Wojkowice jest Burmistrz
Miasta Wojkowice z siedzibą w Wojkowicach przy ul. Jana Ill Sobieskiego 290a, kod pocztowy 42-580
Wojkowice, dane kontaktowe: tel. 32 769 50 66, e-mail: sekretariat©©wojkowice.pl. .
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta Wojkowice, Jana Ill Sobieskiego 290a, kod
pocztowy 42-580 Wojkowice, telefon: 32 769 50 79; adres e-mail: iodQQwojkowice.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania wnioskowego o udostępnienie
informacji publicznej, na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
(Dz.U.2019. 1429 z późń. zm.) oraz wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, o którym
mowa w ar. 6 ust 1. lit. c) RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu do którego zostały zebrane.
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów
powszechnie obowiązującego prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator
zawaił umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych ff;
* Firmie Sputnik Software sp. z 0.0. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Klinkierowej 7, 60-104 Poznań, która
zapewnia wsparcie techniczne i utrzymanie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów
w Urzędzie Miasta Wojkawice.
(e)
.PaniiPana dane nie będą przekazywane do państwa trz
że przepisy prawa stanowią inaczej.
dowej, chyba
6. Podane przez PaniąfPana dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu wskazany
w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie arganizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych, zgodnie z JRWA kategoria archiwalna BES, tj. minimum 5 lat, następnie Archiwum Państwowe po
ekspertyzie dokumentów może podjąć decyzję o ich zniszczeniu lub przekwalifikować na kategorię A i wtedy
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy,
a następnie przekazane do Archiwum Państwowego w Katowicach, gdzie będą przetwarzane wieczyście. Okres
przetwarzania może ulec zmianie ze względu na szczegółowe przepisy prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania (poprawiania) danych
oraz ograniczenia przetwarzania danych. Niektóre prawa takie jak: prawo do sprzeciwu, przenoszenia lub
usunięcia mogą nie mieć zastosowania lub mogą być ograniczone na podstawie Ogólnego Rozporządzenia
2016/679 RODO lub przepisów szczególnych.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do uzyskania odpowiedzi na wniosek
o udostępnienie informacji publicznej. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości
wywiązania się z obowiązku udzielenia odpowiedzi na wniosek w trybie dostępu do informacji publicznej.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.