Odpowiadając na wniosek o dostęp do informacji publicznej Gminy Dąbrowa
informuję dotyczące

1. Tak obowiązuje w gminie uchwała dotycząca trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego

Uchwała: http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=2540 <http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=2540>

Zmiana uchwały: http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=3332
<http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=3332>

2. Powołano Gminną Radę Działalności Pożytku Publicznego,

3. Nie powołano rady oświatowej,

4. W gminie obowiązuje uchwała dot. Konsultacji z mieszkańcami

Link: http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=3406 <http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=3406>

5. Liczba podjętych uchwał w latach 2014-2016 – 191

6. Liczba przeprowadzonych konsultacji społecznych w latach 2014-2016 – 0,

7. Tak, utworzono Młodzieżową Radę Gminy,

8. Tak, utworzono Gminną Redę Seniorów,

9. Tak wyodrębniono fundusz sołecki: http://bip.ug-dabrowa.pl/?a=2976

10. Brak zarządzeń w sprawie funduszu sołeckiego,

11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski,

12. Brak

13. Brak

Andrzej Konieczka

Sekretarz Gminy Dąbrowa