Odpowiadając na złożone zapytanie o udzielenie informacji publicznej informuję:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Nie.

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Nie.

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Nie.

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

Nie.

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,

W okresie 2014-2016 podjęto łącznie 219 uchwał przez:

- Radę gminy w kadencji 2010-2014 – w roku 2014 – 50 uchwał

- Radę gminy w kadencji 2014-2017 – w latach 2014-2016 - 169 uchwał

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,

3

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Nie

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Nie

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Tak. Uchwała RG Nr XXV/198/2014 z dnia 31 marca 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego.

https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3122/wiadomosci/225828/files/uchwala_nr_xxv1982014.pdf

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Aktualne Zarządzenie Nr 45/2017 Wójta Gminy Suchożebry z dnia 25 lipca 2017 w sprawie: określenia wysokości przypadających poszczególnym sołectwom środków funduszu sołeckiego na rok 2018.

https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3122/wiadomosci/405994/files/zarzadzenie_nr_452017.pdf

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),

W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Z poważaniem

---------------------------------------------------
Małgorzata Sopińska
Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy w Suchożebrach
Aleksandry Ogińskiej 11
08-125 Suchożebry
tel/fax: 25 631 45 15
email: <mailto:{{ email }}> {{ email }}
email: <mailto:{{ email }}> {{ email }}
<http://www.suchozebry.pl/> www.suchozebry.pl

Załączniki

  • image001.png