Elbląg, dnia 6 marca 2023 r.
Sz.P.
Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski
sprawa-49493Qfedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 27 lutego 2023
roku uprzejmie informuję, co następuje.
1. W latach 2020-2022, w związku z pandemią COVID-19, Rada Miejska w Elblągu prowadziła obrady
w trybie zdalnym.
la. W ww. formie zostało przeprowadzonych 19 sesji Rady Miejskiej w Elblągu.
2. W 2023 roku żadna sesja Rady Miejskiej w Elblągu nie była przeprowadzona w trybie zdalnym.
3. Oprogramowanie, za pomocą którego Rada Miejska w Elblągu obradowała zdalnie pozwala na
udział publiczności.
3a. Rada Miejska w Elblągu korzystała z systemu esesja.pl oraz Microsoft Teams.
4. Rada Miejska w Elblągu nie wprowadzała żadnych zmian do Statutu w związku z prowadzeniem
obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania się na odległość.
5. Rada Miejska w Elblągu dysponuje łączem o prędkości ponad 100 Mb/s.
5a. Prędkość łącza internetowego nie uległa zmianie w czasie od marca 2020 r. do dnia odpowiedzi na
Państwa wniosek.
Urząd Miejski w Elblągu tel. +48 55 239 30 00 e-mail: umelblagQumelblag.pl
ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg fax +48 55 239 33 30 www.umelblag.pl
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Udostępnienie informacji publicznej
Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Elbląg z siedzibą przy ul. Łączności 1,
82-300 Elbląg, reprezentowana przez: Prezydenta Miasta Elbląg.
1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych,
kontakt: tel. 55 239 33 28, e-mail: iodQ©umelblag.pl
2) Dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej, na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jeżeli w wyniku prowadzonego postępowania
zachodzi potrzeba wydania decyzji administracyjnej, a złożony wniosek nie zawiera oznaczenia
strony, umożliwiającego skuteczne doręczenie decyzji, wnioskodawca zostanie wezwany do
podania danych niezbędnych do doręczenia decyzji administracyjnej.
4) Dane osobowe przechowywane są przez okres 5 lat.
5) Posiadają Państwo prawo do:
- dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania,
- złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.