Dzień dobry
Witam i odpowiadam na Państwa pytania.
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
Tak, Urząd Miejski w Suszu (Referat Promocji i Spraw Społecznych) wydaje papierowy kwartalnik pn. „Przegląd Suski”, drukowany w liczbie 1000 egz. i kolportowany głownie do sklepów spożywczych we wsiach Gminy Susz. Tytuł jest zarejestrowany w sądzie.
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie - http://susz.pl/pl/content/przegl%C4%85d-suski
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Wydatki z zadania „Ogłoszenia prasowe”:
2015 – 19 501,37 zł brutto,
2016 – 44 342,39 zł brutto,
2017 – 38 482,21 zł brutto,
2018 – na koniec czerwca – 21 892,09 zł brutto.
Pozdrawiam.
_____________________
Cezary Oracki
Urząd Miejski w Suszu
ul. J. Wybickiego 6
14-240 Susz
Tel. 55 2786 015, wew. 48
From: Małgorzata Podogrodzka [mailto:sekretarz@susz.pl]
Sent: Wednesday, July 25, 2018 11:38 AM
To: promocja@susz.pl
Subject: Fwd: Fwd: Fwd: Wniosek o informacje publiczną
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
Wniosek o informacje publiczną
Data:
Wed, 18 Jul 2018 10:36:43 -0000
Nadawca:
sprawa-9116@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do:
sprawa-9116@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat:
sekretarz@susz.pl
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-9116@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowegohttp://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA3MTgxMDM2NDMuNTYzNjguMzU5NjhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8V2VkLCAxOCBKdWwgMjAxOCAxMDozNjo0MyAtMDAwMHxzZWtyZXRhcnpAc3Vzei5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQx