Odpowiedź na zapytanie dot. informacji publicznej przez Bytom w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2191 z Bytom
Dzień dobry
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 19 lipca 2018 roku informuję, że:
Wydział Komunikacji Medialnej i Promocji w ramach Urzędu Miejskiego w
Bytomiu korzysta z profili: Facebook, Youtube i Twittera oraz prowadzi
stronę internetową www.bytom.pl <http://www.bytom.pl/>
Linki:
Serwis Urzędu Miejskiego w Bytomiu - www.bytom.pl <http://www.bytom.pl/>
Twitter - https://twitter.com/umbytom?lang=pl
Facebook - https://www.facebook.com/bytom.miasto/
Youtube -
https://www.youtube.com/user/BiuroPromocjiBytomia/featured?view_as=subscriber
Nadmieniam, że Wydział Komunikacji Medialnej i Promocji nie posiada
informacji o prowadzonych przez jednostki i spółki podlegających miastu
profili internetowych, wydawanych przez nie gazet/czasopism i z takim
zapytaniem powinni się Państwo zwrócić bezpośrednio do nich.
Urząd Miejski w Bytomiu wydaje miesięcznik Rynek 7. Ww. profile oraz
czasopismo Rynek 7 są prowadzone i obsługiwane przez pracowników
Wydziału Komunikacji Medialnej i Promocji Urzędu Miejskiego w Bytomiu.
Czasopismo "Rynek 7" jest zarejestrowane w sądzie.
Rynek 7 dostępny jest w wersji elektronicznej /PDF/ pod linkiem -
https://issuu.com/rynek7
oraz w Internecie - link: http://www.bytom.pl/rynek-7
Wydatki na publikację ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Bytomiu w latach:
2015 – 84 211,72 zł
2016 – 82 623,27 zł
2017 – 80 518,06
2018 - /stan na 27 lipca 2018 r./ - 38 546,47 zł
Wydatki na promocję Urzędu Miejskiego w Bytomiu typu artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane itp., w latach:
2015 - 36 531 zł
2016 - 55 344 zł
2017 - 27 225 zł
2018 – nie były wydawane środki pieniężne na tego typu materiały.
--
Pozdrawiam
Tomasz Sanecki
Biuro Prasowe
Urząd Miejski w Bytomiu
Tel. 32 283 62 31, 32 283 62 63