Re: Wniosek o informacje publiczną przez Starostwo Powiatowe w Kaliszu w sprawie elektroniczny obieg dokumentów w powiatach #75 z Starostwo Powiatowe w Kaliszu
Kalisz, dn. 2018.09.11
ORS.1431.90.2018
Poniżej załączam odpowiedzi na pytania zawarte w przesłanym do nas w
dniu 10 września 2018r. wniosku o udostępnienie informacji publicznej.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
--
Z poważaniem,
Piotr Korzekwa
Starostwo Powiatowe w Kaliszu
Plac Św. Józefa 5
62-800 Kalisz
tel. 62 5014207
e-mail: {{ email }}
Kalisz, dn. 2018.09.11
ORS.1431.90.2018
Poniżej załączam odpowiedzi na pytania zawarte w przesłanym do nas w
dniu 10 września 2018r. wniosku o udostępnienie informacji publicznej.
>
> 1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg
> dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2). TAK
> a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko
> wspomagająca? WSPOMAGAJĄCA
> b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z
> platformą EPUAP? TAK
> 2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy
> art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule:
> https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami
> ? TAK
> 3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom
> publicznym za pomocą platformy ePUAP, to jakie względy
> organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie? NIE DOTYCZY
> 4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu
> usunięcia ww. przeszkód? NIE DOTYCZY
>
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.--
Z poważaniem,
Piotr KorzekwaStarostwo Powiatowe w Kaliszu
Plac Św. Józefa 5
62-800 Kalisz
tel. 62 5014207
e-mail: {{ email }}