Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 września 2018 r.
Z poważaniem
Janusz Kreja
Kierownik Biura Organizacyjnego
Starostwo Powiatowe w Tczewie
ul. Piaskowa 2
83-110 Tczew
tel. 58 7734812
e-mail: januszkreja@powiat.tczew.pl
Treść niniejszej wiadomości może być poufna i objęta zakazem jej ujawniania. Jeśli czytelnik niniejszej wiadomości nie jest jej zamierzonym adresatem, pracownikiem lub pośrednikiem upoważnionym do jej przekazania adresatowi, informujemy że wszelkie rozprowadzanie, dystrybucja lub powielanie niniejszej wiadomości jest zabronione. Jeżeli otrzymałeś tę wiadomość omyłkowo, prosimy bezzwłocznie zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na niniejszą wiadomość i usunąć ją z poczty. Dziękuję.
----- Original Message -----
From: Starostwo [mailto:starostwo@powiat.tczew.pl]
To: januszkreja@powiat.tczew.pl
Sent: Mon, 10 Sep 2018 14:39:35 +0200
Subject: FW: Wniosek o informacje publiczną
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Starostwo Powiatowe w Tczewie
ul. Piaskowa 2
83-110 Tczew
tel. 58 7734 800
fax 58 7734 803----- Original Message -----
From: sprawa-9854@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-9854@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
To: starostwo@powiat.tczew.pl
Sent: Mon, 10 Sep 2018 11:46:43 -0000
Subject:Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, wnosi o udostępnienie następujących informacji:
1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2).
a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?
b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z platformą EPUAP?
2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule: https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym za pomocą platformy ePUAP, to jakie względy organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie?
4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu usunięcia ww. przeszkód?Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-9854@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W imieniu Stowarzyszenia,
Szymon Osowski, Bartosz Wilk, Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego