IO.1431.44.2018
Leżajsk, dnia 13 września 2018 r.

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej, który wpłynął do Starostwa Powiatowego w lezajsku w dniu 11
września 2018 r. przekazuję:

1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg
dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2). TAK
a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?
WSPOMAGAJĄCA
b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z
platformą EPUAP? TAK
2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art. 39
KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule:
<https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami>
https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
Tylko w sytuacji, gdy sprawa do urzędu jest przekazana za pomocą platformy
eEPUAP.
3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym za
pomocą platformy ePUAP, to jakie względy organizacyjne/techniczne/inne stoją
na przeszkodzie? Tak jak wskazane jest w pkt. 1 a elektroniczny obieg
dokumentów w starostwa jest formą wspomagającą.
4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu
usunięcia ww. przeszkód? Nie ma przeszkód.

Z poważaniem,

Joanna Kiwała

Starostwo Powiatowe w Leżajsku