RE: Wniosek o informacje publiczną przez Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie w sprawie elektroniczny obieg dokumentów w powiatach #74 z Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie
Szanowni Państwo,
Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie, w odpowiedzi na złożony wniosek o udzielenie informacji publicznej, informuje co następuje:
Ad.1
Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie posiada wdrożony elektroniczny system obiegu dokumentów Finn 8 SQL
Ad.1a
Elektroniczny system obiegu dokumentów jest wspomagającą formą dekretacji dokumentów, główna forma to dekretacja papierowa.
Ad. 1b
Elektroniczny system obiegu dokumentów jest kompatybilny z platformą EPUAP
Ad.2
W przypadku gdy stroną postępowania jest podmiot publiczny decyzje administracyjne doręczane są w większości przypadków doręczane drogą elektroniczną.
Ad.3
Nie wszystkie podmioty publiczne mają wdrożony elektroniczny system obiegu dokumentów w związku, z czym nie wyrażają chęci otrzymania korespondencji w takiej formie.
Ad.4
Nie, ponieważ przeszkody nie leżą po stronie Starostwa Powiatowego.
Z poważaniem
Andrzej Cygan
Naczelnik
Wydziału Organizacyjnego
Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie
ul. 11 Listopada 83; 28-300 Jędrzejów
Tel. 41 386 37 41 fax. 41 386 37 42
From: {{ email }} <mailto:{{ email }}> [mailto:{{ email }}]
Sent: Monday, September 10, 2018 1:47 PM
To: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, wnosi o udostępnienie następujących informacji:
1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2).
a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?
b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z platformą EPUAP?
2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule: https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym za pomocą platformy ePUAP, to jakie względy organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie?
4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu usunięcia ww. przeszkód?Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
W imieniu Stowarzyszenia,
Szymon Osowski, Bartosz Wilk, Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA5MTAxMTQ2MzUuNTYxMDkuMTM2NzlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBTZXAgMjAxOCAxMTo0NjozNSAtMDAwMHxwb3dpYXRAcG93aWF0amVkcnplam93LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDE%3D>