Fedrowanie

Obywatelskie fedrowanie danych

  • Strona główna
  • Szukaj
    • Sprawy
    • Monitoringi
    • Listy
    • Instytucje
  • O stronie
  • Zarejestuj się
  • Zaloguj
  1. elektroniczny obieg dokumentów w powiatach
  2. elektroniczny obieg dokumentów w powiatach #62
  3. FW: Dotyczy: wnisek o udostęnienie informacji publicznej
Zgłoś spam

FW: Dotyczy: wnisek o udostęnienie informacji publicznej przez Starostwo Powiatowe w Gryficach 28 września 2018 07:12 w sprawie elektroniczny obieg dokumentów w powiatach #62 z Starostwo Powiatowe w Gryficach

Autor Starostwo Powiatowe w Gryficach
Data utworzenia 28 września 2018 07:12
Data modyfikacji 14 lutego 2023 22:47
Status nieznany

From: Mariusz Pietrzak [mailto:mariusz.pietrzak@gryfice.pl]
Sent: Friday, September 28, 2018 8:54 AM
To: 'sprawa-9650@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
Subject: Dotyczy: wnisek o udostęnienie informacji publicznej

Starostwo Powiatowe w Gryficach, w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej złożony przez Stowarzyszenie sieć obywatelska na
podstawie ustawy dostępie do informacji publicznej udzielając odpowiedzi na
zadane w treści wniosku pytania, przekazuje się następujące informacje:

Odpowiedź na pytanie 1.

Starostwo Powiatowe w Gryficach ma wdrożony system obiegu dokumentów,

Ad a) Jest to system wspomagający,

Ad b) Tak

Odpowiedź na pytanie 2.

Nie

Odpowiedź na pytanie 3

Brak

Odpowiedź na pytanie 4

Nie

Z wyrazami szacunku

Mariusz Pietrzak

Główny Specjalista ds. systemów informatycznych w Starostwie Powiatowym w
Gryficach

Wydział Administracyjny i Spraw Obywatelskich

Starostwo Powiatowe w Gryficach

Pl. Zwycięstwa 37

72-300 Gryfice

Tel. 601361411

Sieć Obywatelska - Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
silnik: jawne.info.pl | v1.1.7 | GitHub – affe59f | API
Ta strona wykorzystuje cookies.