Dzień dobry
W związku z prośbą zawartą w mailu z dnia 20 września 2018 r. w trybie
dostępu do informacji zgodnie z art. 61 Konstytucji, poniżej odpowiadamy
na pytania zawarte w we wniosku.
*1.**Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg
dokumentów?*
Tak, częściowo.
*- Czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko częściowa?*
Tylko częściowa.
*- Czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z
platformą e-PUAP?*
Tak
*2.**Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy
art. 39 KPA, są doręczane wyłącznie w formie elektronicznej?*
Nie, nie wszystkie.
*3.**Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom
publicznym za pomocą platformy e-PUAP, to jakie względy
organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie?*
Decyzje administracyjne wydawane w poszczególnych wydziałach Starostwa
Powiatowego w Nowej Soli są doręczane zgodnie ze wskazaniem strony w
postepowaniu. Przekazywanie poza systemem elektronicznym spowodowane
jest utrudnieniami technicznymi m.in. niemożnością dochowania terminów
ze względu naprędkość przesyłu dokumentów przez platformę e-PUAP.
*4.**Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu
usunięcia ww. przeszkód?*
Starostwo nie kontaktowało się Ministerstwem ww. sprawie.
Z poważaniem
Małgorzata Grotowska