FW: Wniosek o informację przez Muzeum Tatrzańskie im. dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem w sprawie Dostępne instytucje kultury #214 z Muzeum Tatrzańskie im. dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Szanowni Państwo,
w związku z e-mailem z dnia 22.07.2019 r. dotyczącym prośby o udostępnienie
informacji publicznej przesyłam w punktach informacje, o które Państwo
prosili:
1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby
Muzeum Tatrzańskie im. Dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Ul. Krupówki 10, 34-500 Zakopane
2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym?
Tak
3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący?
Nie
4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący,
pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków (Prosimy wymienić
wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):
a.posiadanie kagańca
b. prowadzenie na smyczy
c. określona wielkość
d. określona rasa
...
5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy?
Nie
6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie?
Nie
7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami?
Nie, obecnie gmach główny Muzeum Tatrzańskiego nie jest dostosowany dla osób
z niepełnosprawnościami. Jesteśmy obecnie przed rozpoczęciem dużego remontu
konserwatorskiego (dofinansowany ze środków UE), który poza pracami
budowlanymi, zmianą ekspozycji zakłada dostosowanie Muzeum do potrzeb osób z
różnymi niepełnosprawnościami.
8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to
jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy
wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
a. podjazd dla wózków
b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością
c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością
d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille'a
e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z
niepełnosprawnością wzroku
f. obniżony blat w miejscu obsługi gości
g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód
h. inne
..
9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z
różnymi niepełnosprawnościami?
Tak
10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób
z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych
wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane
rozwiązania):
a.eksponaty, których można dotykać
b. wydarzenia tłumaczone na język migowy
c. materiały z audiodeskrypcją
d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania
e. INNE (jakie?)
Warsztaty pt. "Kto mo owce ten mo co chce" poruszające tematykę pasterstwa
na Podhalu. Zajęcia realizowane są w ramach programu "Bon Kultury" Urzędu
Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego i dostosowane są dla osób z
niepełnosprawnością wzroku.
11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka?
Nie
12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność
kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem?
Tak
W razie dodatkowych pytań i wątpliwości pozostaję do dyspozycji.
Mam nadzieję, ze nasze odpowiedzi wyczerpują Państwa wniosek o dostęp do
informacji publicznej
Pozdrawiam serdecznie
Michał Murzyn
Główny Inwentaryzator
http://www.muzeumtatrzanskie.pl/MT_podpis_mejl_pasek_poziom_B.gif
<http://www.muzeumtatrzanskie.pl/>
http://www.muzeumtatrzanskie.pl/MT_podpis_mejl_logo.gif
Muzeum Tatrzańskie
im. Dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
instytucja kultury Województwa Małopolskiego
ul. Krupówki 10, 34-500 Zakopane
tel.: +48 18 20 152 05
<http://www.muzeumtatrzanskie.pl> www.muzeumtatrzanskie.pl
P Pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz ten e-mail.
From: {{ email }}
Sent: Monday, July 22, 2019 7:55 AM
To: {{ email }}
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji
publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska zwraca się z
wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej dostępności
budynku, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną (chodzi
o Państwa główną siedzibę, a nie filie czy oddziały).Prosimy o:
1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby
oraz o odpowiedź na poniższe pytania:
2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym?
3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący?
4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący,
pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków (Prosimy wymienić
wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):a. posiadanie kagańca
b. prowadzenie na smyczy
c. określona wielkość
d. określona rasa
5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy?
6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie?
7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami?
8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to
jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy
wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):a. podjazd dla wózków
b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością
c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością
d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille'a
e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z
niepełnosprawnością wzrokuf. obniżony blat w miejscu obsługi gości
g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód
h. inne
9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z
różnymi niepełnosprawnościami?10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób
z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych
wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane
rozwiązania):a. eksponaty, których można dotykać
b. wydarzenia tłumaczone na język migowy
c. materiały z audiodeskrypcją
d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania
e. INNE (jakie?)
11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka?
12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność
kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres {{ email }}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.informacjapubliczna.org
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
NIP 526 284 28 72 | KRS 0000181348
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego