Zakres_obowiązków_2.pdf
|
w F/PS06/Z07/E004 ŚĆ )
P————-—-— NN fm _____ Stanowiskowa Karta Pracy
Numer
Nazwisko i imię ewidencyjny
1. Pion: Z-cy Dyrektora Naczelnego ds. Lecznictwa
Stanowisko: St. Dietetyk 1.1. Komórka: Klinika Nefrologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych 1.2. Symbol organizacyjny: 121-KNTICW-D-KI.Nefr.Tran 2. Zależności służbowe: 2.1. Stanowisko podlega: Ordynatorowi 2.2. Stanowisku podlegają: brak 3. Zastępstwo: 3.1. Zastępuje: St. Dietetyka, Dietetyka 3.2. Jest zastępowany: St. Dietetyka, Dietetyka
4. Cel stanowiska: Planowanie i ocenianie żywienia u pacjentów oddziału
|———--e zz oroJ 5. Obowiązki:
« Przestrzeganie przepisów prawa, Regulaminu pracy UCK, Regulaminu organizacyjnego UCK, zarządzeń Dyrektora Naczelnego UCK, Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, polityki bezpieczeństwa danych osobowych i instrukcji zarządzania systemami informatycznymi służącymi do przetwarzania danych osobowych oraz postępowanie zgodnie z procedurami i instrukcjami zintegrowanego systemu zarządzania obowiązującego w UCK.
« Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów sanitarno- epidemiologicznych, przepisów przeciwpożarowych oraz uczestniczenie w związanych z tym szkoleniami organizowanymi przez pracodawcę.
* Przestrzeganie i realizowanie powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
« Przestrzeganie i dostosowywanie się do terminów zaplanowanych i zleconych badań pracowniczych.
* Rzetelnie i efektywnie wykonywanie powierzonej pracy.
* Przestrzeganie zasad współżycia społecznego w UCK, w szczególności wobec pacjentów i pracowników młodocianych. Szanowanie godności osobistej innych pracowników, udzielanie pomocy współpracownikom.
*_ Dbanie o dobro UCK i jego pacjentów, ochrona jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić zarówno UCK jak i pacjentów na szkodę (zachowanie tajemnicy
p: państwowej i służbowej dotyczącej m.in. informacji niejawnych, przedsiębiorstwa, zawodowej, scp danych medycznych i osobowych uzyskanych w związku ze świadczeniem pracy w UCK).
« Stosowanie się i wykonywanie poleceń przełożonych, które dotyczą pracy (jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawe, umową o pracę i których wykonanie nie stwarza bezpośredniego zagrożenie dla zdrowia lub życia pracownika lub innych osób).
« Przestrzeganie ustalonego porządku oraz czasu pracy wynikającego z harmonogramu i Regulaminu
Pracy UCK, w tym w szczególności informowanie pracodawcy na piśmie o wszelkich nieobecnościach
w pracy, w tym m.in. o urlopach, kursach, konferencjach, codzienne podpisywanie list obecności,
ewidencjonowanie wyjść służbowych.
Czynny udział w szkoleniach wewnątrzzakładowych.
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz doskonalenie umiejętności pracy na swoim stanowisku.
Dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy.
Czynny udział w doskonaleniu zintegrowanego systemu zarządzania w UCK
W szczególności do obowiązków zalicza się: *_ Określanie roli składników pokarmowych w organizmie człowieka. * Określanie wpływu składników nieodżywczych żywności i używek na organizm. « Stosowanie norm zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze dla pacjentów * _ Określanie zasad doboru produktów spożywczych do planowania jadłospisów dla poszczególnych grup pacjentów * Planowanie i ocenianie jadłospisów indywidualnych i dla różnych grup pacjentów * _ Stosowanie prawidłowego żywienia u pacjentów (nadzór nad dietą pacjenta) *__ Różnicowanie diet i stosowanie ich w żywieniu chorych.
O zziz| Strona 1 7 3
——-—.,.CCVCCCVKK)))O,..J >
sy
N
€ 2 Z £UOJ]S
eufAzAoap | eufAOEZI|e8. JSOU|8[ZPOLUES
Elusz19M] NaoWAM zaq eufAzAosp | eufAJezj|ea. ?$0u]a[zpowes (e
?soujaizpotwes (e :3MOqoso AU333 'p'ET
"UoAmo1SĄ81 'UJAufA0E|NY|EĄ KzsnyJe 'els]ndwoĄ I8n;sqo psowofeuz (q ogalys|aldue
eyAzs[ p9sowofeuz EJqop (e
MOWIEJBOJd uońjso.Jd uJAuul (I) qn| o8aufAoejNY|eĄ EzSnĄJe 'n]sĄ3] ElojApa $owofeuz (q
EUESELUAM 1saf alu (E
suul (3
usAuzoAieWIOJU!
IzpoSzieu eśnisqo (q
uoAoqo moyAzsf psowofeuz (e 'losouąsferwn '€'€T
"nysimoue]s wAuep eu Aoeud 5yljAoads
astkfelups|8zmn siuszpemo1dm SUUEJEJS SUZJBIU0Ą AMEJAM
psoujefoads o szszAĄ
ADN M JE] € | lo$ou|aizpowes EloBlUBEISO E|Q w] M '8IzPOMEZ M ADEL 1E| G 'e4419181p 3I7DOMEZ M EJE| € aluszopeIMSop 'z'€T eyA]8]8Ip
au|eao2||od slup3.$ sIus2;e1ZSĄAMM
SIUBJĄEJZSĄAM *T'ET
auepkzod
supSqze!N
slualujogszozsA/Ą
"o$0MI|ZEloN
fau101s! afnpomod alu - slusz5]eU EU I8eMn z qn| 2fnd3]sAM 81N
:aufAoeyyi|emy elueSEWAJy '£T
Aoeld sez Auemouwloualu'p'zT
|ussftu EluszEloqo
zaq [aab[01s qn| [s2bzpals I[DAzod m sluzemazaud suemAUOĄAM - OB3UZDAZIJ nyjisAm o8au|ewuou qn| o3a;ew sokfeBEWAM 'a1)2| OZPJEĄ DJEJq
AuzoAzij 42H SAM '€'ZT
aujsbsz.id qn| s1)|ai1mslu sMOUA]Ny
I8emn | MołjsAwz sluszepqo 'z'zT
Azpalm EfezI|ENIĄE EMOSBJĄO !9U|EZIEJMOd | au0z04z olupaus soeJd Efnuiwop Auozsys1Mz OMOSaJĄO 'Au]S|98Z1d
Aujenpje|81U! JSHSAM "TZT
AeJq :bIMOUEJS AJEJd EĄSIMOUEJS Ns|dO 75925 kokfeluładnzn 'TT ABJĄ :8[s2IĄEZ M OMIOIUJOWOUŁOd 1saf Uslume.dn blo$5z9 Łujel33]U| *OT "odauzolul|d Wn.ąusJ o8slyo81Asia Mu) Odauf/0EzIUE810 nulwejnadsy o3a5E[nzElMOgO |uesidez z stupo87
|WEĄJOWOĄ IWAUZOJ Z EJEJdĘOdSM EUZOAJOJAJOW E4SIO$ | EĘEJS-qN| OMOłOJSSZ SUEMAUOYAM S0B1q EUZJJSUMOM EJEJdJOdSM | aluEłeEIZP+OdSM '8
auzoApeJods AJĄETU0Y
:aluszEbqo 'zT
:uslumeadn SsJĄEZ '6 "|WAUfAOEZIUEBJO
8uz.J]3UM8Z AJĄEJUOĄ EZ 'p'L
UszoJ38EZ UolĄ|21MSIU
UJEĄUNIEM M qoso YJAuu! om]suszca|dzaq ez psou|eIzpaiMmodpO
qoso y»Auu! omąsyszJa|dzaq ez ?sou|eizpalmodpo '£'/
(dd 6TT HV) EIUSZPOJBEUAM
o8auzoBisaIu-€ op EuozolueJ30 1saf qn| sfnds]sAMm alu 31UZJAJĄEJd
Eulells]eLU *Z'4
"EUSE)M EJEJd EU|EIZPaIMOdPO
SIUEMOJBIĄ | PjlUAM BZ "T'Z
7004/Ł0Z/90Sd/4
o89u|sz9eN EJoJĄSJAQ Iueluszpkziez z slupo8z © ;fsiwoy m jerzpn Ałeąs / siuszolupomazid '9
*EĄlUMOJOI) zsz1d 8u098|Z IoSoUUAZO aUuu| sfnuojA4 © *Iuequsfoed z 8IS NIUEMOĄ[UNWOĄ
! elualmAz 089m01pz pesez niuemoBedo.d M |jlgoBepad | II8o|oY2Asd nsauyez z Azpaim z sluEjSAZIOy ©
*ulzpoa vol I molusfed po1$M ElualmAz nsa.Ąez z [3ujoMmo0Lpz |PEĄnpe siuszpeMOlJq ©
wuAobfnzeimoqo z siupo8z fauzoApaw IfoErUaunyop /femolua|mAz |Dejuaiunyop aluszpeMOJd © "wAufAzemu! | wAufAoysju! Woqouovs ElueBalqodez waluaiup5|3zmn luAuj988z9zs 32
"moxHsod IPynpoid m ysAujojąuoy morjund yoAuzoA]A.Ą | usz0J8Ez Azi|eue nuus]sAs peSEZ S|UEMOSOJS ©
"moquafoed E|p mosidso;pef sluemMOLUEJ4 ©
*o8amoluslmAz Eluszo8| |[DeZI|E91 M SIUSZJIUJSSZOĄ| ©
'ez p$oujelzpalmodpoO '/
iwejnpasoad
weń
F/PS06/207/E004
b) zdolności manualne (zręczność) zwiększone wymagania
c) inne
nowych rozwiązań. Bezkonfliktowość, kultura
osobista, terminowość w wykonywaniu zadań, odpowiedzialność i uczciwość, innowacyjność
b) nie jest wymagana
Zapoznałem/am się z zakresem obowiązków związanych
z zajmowanym stanowiskiem: Akceptacja
(Kierownik i/lub Bezpośredni
Przełożony)
Zatwierdzenie (Dyrektor Pionu)
|
zakres_obowiązków_1.pdf
|
E/PSOG/Z0 00
Stanowiskowa Karta Pracy ak Dom | omewaam | 0
1. Informacje ogólne dotyczące stanowiska
Komórka organizacyjna Dział Administracyjno — Gospodarczy/Sekcja żywienia
Z-cy Dyrektora Naczelnego m.in. Administracyjno — Technicznych Stanowisko podlega Kierownikowi Sekcji żywienia
ro z wyznaczonego pracownika zgodnie z decyzją bezpośredniego przełożonego Pracównik zastępuje z komórki organizacyjnej d bi śred ełożonego Pracownik jest zastępowany przez wyznaczonego pracownika zgodnie z decyzją bezpośredniego przełożonegi komórki organizacyjnej
Cel stanowiska: monitoring i weryfikacja jakości usług żywienia pacjentów w UCK AI. Zakres obowiązków: | 1. Przestrzeganie przepisów prawa, Regulaminu pracy.UCK, Regulaminu organizacyjnego UCK, zarządzeń Dyrektora | Naczelnego UCK,-Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, polityki bezpieczeństwa danych osobowych i instrukcji zarządzania systemami informatycznymi służącymi do przetwarzania danych -osobowych oraz postępowanie zgodnie z procedurami i instrukcjami Zintegrowanego Systemu Zarządzania obowiązującego w UCK.
2. Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów sanitarno-epidemiologicznych, przepisów przeciwpożarowych oraz uczestniczenie w związanych z tym szkoleniach organizowanych przez pracodawcę.
3. Przestrzeganie i realizowanie powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Przestrzeganie i dostosowywanie się do terminów zaplanowanych i zleconych badań pracowniczych.
5
6
Rzetelne i efektywne wykonywanie powierzonej pracy. Przestrzeganie zasad współżycia społecznego w UCK, w szczególności wobec pacjentów i pracowników młodocianych. Szanowanie godności osobistej innych.pracowników, udzielanie pomocy współpracownikom.
7. Dbanie o dobro UCK i jego pacientów, ochrona jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić zarówno UCK jak i pacjentów na szkodę (ochrona informacji niejawnych, przedsiębiorstwa, zawodowej, danych medycznych i osobowych uzyskanych w związku ze świadczeniem pracy w UCK). .
8. Stosowanie się i wykonywanie innych poleceń przełożonych, które dotyczą pracy (jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa, umową o pracę i których wykonanie nie stwarza bezpośredniego zagrożenia dla zdrowia lub życia pracownika lub innych osób).
9. Przestrzeganie ustalonego porządku oraz czasu pracy wynikającego z harmonogramu i Regulaminu Pracy UCK, w tym w szczególności informowanie pracodawcy o wszelkich nieobecnościach w pracy, w tym m.in. .o urlopach, kursach, konferencjach, codzienne podpisywanie listy obecności, ewidencjonowanie wyjść służbowych.
10. Czynny udział w szkoleniach wewnątrzzakładowych.
11. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz doskonalenie umiejętności pracy na swoim stanowisku.
12. Dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy.
13. Noszenia w widocznym miejscu osobistego identyfikatora, wydanego przez pracodawcę.
14. Czynny udział w doskonaleniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania w UCK.
15. Zgodne z przeznaczeniem oraz dokumentacją Zintegrowanego Systemu Zarządzania używanie przekazanego do użytkowania sprzętu i wyposażenia biurowego. -
16. Bieżące referowanie przebiegu i stanu wykonywanych prac bezpośredniemu przełożonemu lub na jego polecenie przełożonym wyższego szczebla. +
'17. Bieżące sprawowanie kontroli funkcjonalnej w zakresie swego stanowiska pracy i informowanie bezpośredniego przełożonego o każdej stwierdzonej nieprawidłowości, względnie wykroczeniu przeciw ogólnym jak i wewnętrznym przepisom w tym zakresie.
18. Sygnalizowanie bezpośredniemu przełożonemu oraz kierownictwu Szpitala stwierdzonych w toku pracy naruszeń, zaniedbań, niesprawiedliwości, nadużyć i innych ujemnych w skutkach dla Szpitala odchyleń. IV. Szczegółowy zakres zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie systemowego nadzoru dietetycznego i sanitarnego dostarczanych posiłków i mieszanek dla dzieci, odnotowywanie w notatkach informacji i wniosków.
2. Weryfikacja jadłospisów okresowych i dziennych dla pacjentów, przedstawianie wniosków i zmian kierownikowi Sekcji Żywienia.
3. Weryfikacja jadłospisów, ocena jakości pod względem wartości odżywczej i energetycznej oraz estetyki dostarczanych
posiłków. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dokonanie zgłoszenia kierownikowi Sekcji żywienia.
Strona 1 z 2
PSQ6/707/E00 4. - Ustalanie diet indywidualnych i zbiorowych dla osób hospitalizowanych wg zaleceń lekarskich. 5. Opracowywanie materiałów pomocniczych w formie broszur, ulotek zawierających zalecenia dietetyczne oraz przykładowe racje pokarmowe i jadłospisy w poszczególnych schorzeniach. 6. Prowadzenie edukacji pacjentów w zakresie prawidłowego żywienia w poszczególnych jednostkach chorobowych. 7. Opracowywanie materiałów pomocniczych w formie broszur, ulotek zawierających zalecenia dietetyczne oraz przykładowe racje pokarmowe i jadłospisy w poszczególnych schorzeniach. 8. Przyjmowanie informacji z oddziałów oraz kontrola liczby prowiantowanych pacjentów, przekazywanie informacji o zleconych dietach do Sekcji Żywienia. 9. Przyjmowanie zlecenia na mieszanki dla dzieci, wypisy i zmiany mieszanek. 10. Składanie zamówień na posiłki dla personelu — posiłki profilaktyczne oraz nadzorowanie ich jakości pod względem walorów smakowych i odżywczych. 11. Rozliczanie kosztów poszczególnych klinik /mpk/ zgodnie z usługą żywienia i obowiązującą umową. 12. Weryfikacja ilości i rodzaju gotowych preparatów mlekozastępczych na poszczególnych Klinikach. 13. Nadzorowanie ilości zużywanych produktów spożywczych zgodnie z obowiązującym zapotrzebowaniem rocznym dla poszczególnych klinik. V. Odpowiedzialność na stanowisku za: Odpowiedzialność materialna za powierzony sprzęt zgodnie z przepisami Prawa Pracy. VI. Współdziałanie i współpraca
| wewnętrna |] zewnętrzna
Współpraca z komórkami organizacyjnymi UCK w spółpraca z zespołem dietetyków firmy wykonującej usługę zakresie realizowanych zadań. żywienia w szpitalu w zakresie prawidtowego żywienia pacjentów.
VII. _ Zakres uprawnień: Zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadanymi kwalifikacjami i zgodnie z zawartą umową. VIII. __ Wymagania kompetencyjne/kwalifikacyjne
niezbędne (konieczne) dodatkowe (pożądane) poziom - ukończenie szkoły policealnej publicznej lub niepublicznej o wykształcenia uprawnieniach szkoły publicznej i uzyskanie tytułu zawodowego
dietetyk lub dyplcmu potwierdzającego kwalifikacje: zawodowe w zawodzie dietetyk ub ukończenie technikum lub szkoły policealnej i uzyskanie tytułu zawodowego technika technologii żywienia w specjalności dietetyka, lub tytuł zawodowy magistra lub licencjata na kierunku dietetyka, lub
- rozpoczęcie przed dniem 1 października 2007 r. studiów wyższych w specjalności dietetyka obejmujących o najmniej 1784 godziny kształcenia w zakresie dietetyki i uzyskanie tytułu magistra, lub
- rozpoczęcie przed dniem 1 października 2007 r. studiów wyższych na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskanie tytułu magistra lub magistra inżyniera na tym kierunku
doświadczenie
zawodowe 0 | | e znajomość języków s - znajomość języka obcego obcych RR Ł 1 (angielski/niemiecki/rosyjski), umiejętności - dobra organizacja pracy własnej,
psychospołeczne - komunikatywność
- samodzielność, A - terminowość, - odpowiedzialność
inne dodatkowe 6 A sos z Kialfikacje a - biegła, praktyczna znajomość pakietu Msoffice | „ _ umiejętności «| - znajomość programów stosowanych na stanowisku pracy
Zapoznałem/am się z zakresem obowiązków/zadań
A związanych z zajmowanym stanowiskiem.
Zobowiązuję się do ich wykonywania i przestrzegania:
Akceptacja (Kierownik i/lub Bezpośredni Przełożoni
| NACZELNEGO k PECHNICZI vo
Zatwierdzenie m Klinicznać
(Dyrektor Pionu)
ol.-04.3019 pe
(podpis imię i nazwisko)
Strona 2 z 2
|
Zakres_obowiązków_7.pdf
|
F/PS06/Z07/E004 f >
Stanowiskowa Karta Pracy
N Nazwisko i imię a " dancyjny 107398
1. Pion: Z-cy Dyrektora Naczelnego ds. Administracyjno-Technicznych
Stanowisko: Dietetyczka 1.1. Komórka: Dział Administracyjno-Gospodarczy 1.2. Symbol organizacyjny: AAG
2. Zależności służbowe: 2.1. Stanowisko podlega: Kierownikowi Sekcji Żywienia 2.2. Stanowisku podlegają: brak
. Zastępstwo: |
3.1. Zastępuje: St. Dietetyczkę 3.2. Jest zastępowany: St. Dietetyczkę
4. Cel stanowiska: Monitoring i weryfikacja jakości usług żywienia pacjentów w UCK 5. Obowiązki:
e Przestrzeganie przepisów prawa, Regulaminu pracy UCK, Regulaminu organizacyjnego UCK, zarządzeń Dyrektora Naczelnego UCK, Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, polityki bezpieczeństwa danych osobowych i instrukcji zarządzania systemami informatycznymi służącymi do przetwarzania danych osobowych oraz postępowanie. zgodnie z procedurami i instrukcjami zintegrowanego systemu zarządzania obowiązującego w UCK.
Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów sanitarno- epidemiologicznych, przepisów przeciwpożarowych oraz uczestniczenie w związanych z tym szkoleniami organizowanymi przez pracodawcę.
Przestrzeganie i realizowanie powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przestrzeganie i dostosowywanie się do terminów zaplanowanych i zleconych badań pracowniczych. Rzetelnie i efektywnie wykonywanie powierzonej pracy.
Przestrzeganie zasad współżycia społecznego w UCK, w szczególności wobec pacjentów i pracowników młodocianych. Szanowanie godności osobistej innych pracowników, udzielanie pomocy współpracownikom.
Dbanie o dobro UCK i jego pacjentów, ochrona jego mienia oraz'zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić zarówno UCK jak i pacjentów na szkodę (zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej dotyczącej m.in. informacji niejawnych, przedsiębiorstwa, zawodowej, danych medycznych i osobowych uzyskanych w związku ze świadczeniem pracy w UCK).
Stosowanie się i wykonywanie poleceń przełożonych, które dotyczą pracy (jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa, umową c pracę i których wykonanie nie stwarza bezpośredniego zagrożenie dla zdrowia lub życia pracownika lub innych osób).
Przestrzeganie ustalonego porządku oraz czasu pracy wynikającego z harmonogramu i Regulaminu Pracy UCK, w tym w szczególności informowanie pracodawcy na piśmie o wszelkic” nieobecnościach w pracy, w tym m.in. o urlopach, kursach, konferencjach, codzienne podpisywanie list obecności, ewidencjonowanie wyjść służbowych.
Czynny udział w szkoleniach wewnątrzzakładowych.
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz doskonalenie umiejętności pracy na swoim stanowisku. Dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy.
Czynny udział w doskonaleniu zintegrowanego systemu zarządzania w UCK
W szczególności do obowiązków zalicza się: Wykonuje czynności określone w procedurach Sekcji Żywienia. Prowadzi systemowy nadzór dietetyczny i sanitarny dostarczanych posiłków i mieszanek dla dzieci, informacje i wnioski odnotowuje w notatkach służbowych. Weryfikuje jadłospisy okresowe i dzienne dla pacjentów, wnioski i zmiany przedstawia kierownikowi Sekcji żywienia. Dokonuje weryfikacji jadłospisów, ocenia jakość pod względem wartości odżywczej i energetycznej oraz estetykę dostarczanych posiłków. W przypadku - stwierdzenia nieprawidłowości zgłasza kierownikowi Sekcji żywienia.
F/PS06/707/E004
Ocenia spożycie posiłków przez pacjentów. Odpowiednie wnioski w tym zakresie przedstawia kierownikowi Sekcji żywienia.
Ustala diety indywidualne i zbiorowe dla osób hospitalizowanych w/g zaleceń lekarskich.
Prowadzi edukację pacjentów w zakresie prawidłowego żywienia w poszczególnych jednostkach chorobowych.
Opracowuje materiały pomocnicze w formie broszur, ulotek zawierających zalecenia dietetyczne oraz przykładowe rącje pokarmowe i jadłospisy w poszczególnych schorzeniach.
Przyjmuje informacje z oddziałów oraz kontroluje liczbę prowiantowanych pacjentów, informacje o zleconych dietach i przekazuje do Sekcji Żywienia.
Przyjmuje zlecenia na mieszanki dla dzieci, wypisy i zmiany mieszanek.
Współpracuje z zespołem dietetyków firmy wykonującej usługę żywienia w szpitalu.
W zakresie prawidłowego żywienia pacjentów.
Składa zamówienia na posiłki dla personelu — posiłki profilaktyczne oraz nadzoruje ich jakość pod względem walorów smakowych i odżywczych.
Rozlicza koszty poszczególnych klinik /MPK/ zgodnie z usługą żywienia i obowiązującą umową. Nadzoruje oraz przeprowadza kontrole w obiekcie przy ulicy Klinicznej 1a.
Weryfikuje ilości i rodzaj gotowych preparatów mleko zastępczych na poszczególnych Klinikach. Nadzoruje ilość zużywanych produktów spożywczych zgodnie z obowiązującym zapotrzebowaniem rocznym dla poszczególnych klinik.
Wykonuje inne czynności zlecone przez kierownika.
6. Przewodniczenie / stały udział w Komisji: © Zgodnie z zarządzeniami Dyrektora Naczelnego
7. Odpowiedzialność za:
7.1. za wyniki i kierowanie Odpowiedzialna praca własna.
Praktycznie nie występuje lub jest ograniczona do 3-miesięcznego 7.2. materialna wynagrodzenia (Art. 119 KP).
7.3. odpowiedzialność za Odpowiedzialność za bezpieczeństwo innych osób w warunkach bezpieczeństwo innych osób | niewielkich zagrożeń
. za kontakty zewnętrzne Kontakty sporadyczne
8. Współdziałanie i współpraca wewnętrzna
Prace wykonywane zespołowo lub-stała i ścisła merytoryczna współpraca z różnymi komórkami organizacyjnymi.
9. Zakres uprawnień:
Zgodnie z zapisami obowiązującego Regulaminu Organizacyjnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego. 10. Integralną częścią uprawnień jest pełnomocnictwo w zakresie: brak
11. Uzupełniającą część Opisu Stanowiska Pracy stanowią: brak
12. Obciążenie:
Przeciętny, okresowo zwiększony, dominują prace średnio złożone i 12.1. wysiłek intelektualny powtarzalne; okresowa aktualizacja wiedzy
12.2. obciążenie zmysłów i uwagi _ | Rutynowe niewielkie lub przeciętne
| Prace bardzo lekkie, wymagające małego lub normalnego wysiłku 12.3. wysiłek fizyczny fizycznego - wykonywane przeważnie w pozycji siedzącej lub stojącej bez obciążenia mięśni.
12.4.nienormowany czas pracy Nie występuje lub z uwagi na natężenie - nie powoduje istotnej uciążliwości.
%
13. Wymagania kwalifikacyjne:
Wyszczególnienie Niezbędne Pożądane
13.1. wykształcenie | wykształcenie średnie policealne Wyższe o specjalności dietetyka
13.2. doświadczenie 3 lata w zawodzie dietetyka,
F/PS06/207/E004
13,3. umiejętności: a) nie jest wymagana a) dobra znajomość języka a) znajomość języków obcych b) znajomość edytora tekstu, arkusza angielskiego b) obsługa narzędzi kalkulacyjnego lub (i) innych prostych b) znajomość obsługi informatycznych programów komputera, arkuszy c) inne kalkulacyjnych, tekstowych, 13.4. cechy osobowe: a) samodzielność realizacyjna i Samodzielność realizacyjna i a) samodzielność decyzyjna bez wymogu tworzenia decyzyjna b) zdolności manualne nowych rozwiązań. Bezkonfliktowość, kultura (zręczność) zwiększone osobista, terminowość w wymagania b) nie jest wymagana wykonywaniu zadań, c) inne odpowiedzialność i uczciwość, innowacyjność
Zapoznałem/am się z zakresem obowiązków związanych
. z zajmowanym stanowiskiem: Akceptacja
(Kierownik i/lub Bezpośredni Przełożony)
(Dyrektor Pionu)
Zatwierdzenie * inesytaciie ć
l)
mgł inż. ArkadiugkLendzion
Strona 3 z3
RĘ>ŁEŁEEĘ rrr
|
Zakres_obowiązków_3.pdf
|
GL
F/PS06/Z07/E004 J5
: Stanowiskowa Karta Pracy
Numer ewidencyjny
Nazwisko i imię
1. Pion: Dyrektor ds. Lecznictwa, Lekarz Naczelny
Stanowisko: Dietetyk 1.1. Komórka: Klinika Pediatrii, Diabetologii i Endokrynologii 1.2. Symbol organizacyjny: -
„- Zależności służbowe: 2.1. Stanowisko podlega: Ordynatorowi Kliniki 2.2. Stanowisku podlegają: brak
3. Zastępstwo:
3.1. Zastępuje: Dietetyka
3.2. Jest zastępowany: St. Dietetyka, Dietetyka
4. Cel stanowiska: Monitoring i weryfikacja jakości usług żywienia pacjentów w UCK
5. Obowiązki:
e Przestrzeganie przepisów prawa, Regulaminu pracy UCK, Regulaminu organizacyjnego UCK, zarządzeń Dyrektora Naczelnego UCK, Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, polityki bezpieczeństwa danych osobowych i instrukcji zarządzania systemami informatycznymi służącymi do przetwarzania danych osobowych oraz postępowanie zgodnie z procedurami i instrukcjami zintegrowanego systemu zarządzania obowiązującego w UCK.
e Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów sanitarno-
epidemiologicznych, przepisów przeciwpożarowych oraz uczestniczenie w związanych z tym
szkoleniami organizowanymi przez pracodawcę.
Przestrzeganie i realizowanie powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przestrzeganie i dostosowywanie się do terminów zaplanowanych i zleconych badań pracowniczych.
Rzetelnie i efektywnie wykonywanie powierzonej pracy.
Przestrzeganie zasad współżycia społecznego w UCK, w szczególności wobec pacjentów i
pracowników młodocianych. Szanowanie godności osobistej innych pracowników, udzielanie pomocy
współpracownikom.
e Dbanie o dobro UCK i jego pacjentów, ochrona jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić zarówno UCK jak i pacjentów na szkodę (zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej dotyczącej m.in. informacji niejawnych, przedsiębiorstwa, zawodowej, danych medycznych i osobowych uzyskanych w związku ze świadczeniem pracy w UCK).
e Stosowanie się i wykonywanie innych poleceń przełożonych, które dotyczą pracy (jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa, umową o pracę i których wykonanie nie stwarza bezpośredniego zagrożenie dla zdrowia lub życia pracownika lub innych osób).
e Przestrzeganie ustalonego porządku oraz czasu pracy wynikającego z harmonogramu i Regulaminu
Pracy UCK, w tym w szczególności informowanie pracodawcy na piśmie o wszelkich nieobecnościach w pracy, w tym m.in. o urlopach, kursach, konferencjach, codzienne podpisywanie list obecności, ewidencjonowanie wyjść służbowych.
Czynny udział w szkoleniach wewnątrzzakładowych. + Podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz doskonalenie umiejętności pracy na swoim stanowisku. Dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy.
Noszenia w widocznym miejscu osobistego identyfikatora, wydanego przez pracodawcę.
Czynny udział w doskonaleniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania w UCK
e Odpowiedzialność za zgodne z przeznaczeniem używanie przekazanego do użytkowania sprzętu i wyposażenia biurowego.
e . Bieżące referowanie przebiegu i stanu wykonywanych prac bezpośredniemu przełożonemu lub na jego polecenie przełożonym wyższego szczebla.
© Bieżące sprawowanie kontroli funkcjonalnej w zakresie swego stanowiska pracy i informowanie
bezpośredniego przełożonego o każdej stwierdzonej nieprawidłowości, względnie wykroczeniu
przeciw ogólnym jak i wewnętrznym przepisom w tym zakresie.
Prawidłowe wykonywanie otrzymanych od przełożonego poleceń,
o ile nie są one sprzeczne z
F/PS06/207/E004
ogólnymi i wewnętrznymi zarządzeniami oraz tematycznie wiążą się z pracą i kompetencjami danej komórki organizacyjnej. e Sygnalizowanie bezpośredniemu przełożonemu oraz kierownictwu Szpitala stwierdzonych w toku pracy naruszeń, zaniedbań, niesprawiedliwości, nadużyć i innych ujemnych w skutkach dla Szpitala odchyleń.
W szczególności do obowiązków zalicza'się: e ustalanie diet indywidualnych i zbiorowych dla osób hospitalizowanych wg zaleceń lekarskich, e prowadzenie edukacji grupowej pacjentów i ich rodzin w zakresie diety w cukrzycy typu 1 (insulinoterapia tradycyjna oraz pompowa); w razie potrzeby dodatkowe konsultacje indywidualne, e towarzyszenie pacjentom podczas posiłków w oddziale i pomoc w odpowiednim doborze porcji produktów w przypadku posi*ków, które komponują samodzielnie,
"e na zlecenie lekarza przeprowadzanie konsultacji indywidualnych pacjentów i ich rodzin przebywających w Klinice Pediatrii, Diabetologii i Endokrynologii oraz w poradni diabetologicznej, endokrynologicznej i lipidowej.
e prowadzenie konsultacji indywidualnych dla pacjentów i ich rodzin jako kontynuacja opieki po opuszczeniu oddziału,
e prowadzenie szkoleń i warsztatów w zakresie żywienia dzieci, podejmowanie działań w zakresie edukacji i profilaktyki, konsultowanie i przygotowywanie materiałów związanych z żywieniem,
e _ prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i prawnymi,
kształtowanie prawidłowych zachowań żywieniowych ze szczególnym uwzględnieniem wyboru R odpowiednich produktów, panowania posiłków i zastosowania właściwej technologii sporządzania : potraw, - e ścisła współpraca z personelem medycznym sprawującym bezpośredni nadzór nad pacjentami oraz z Sekcją Żywienia : | e korzystanie z wiedzy z zakresu psychologii i pedagogiki w propagowaniu zasad zdrowego żywienia i komunikowaniu się z pacjentami. e odpowiednie gospodarowanie zasobami materiałowymi i sprzętem, przestrzeganie praw pacjenta. 6. Przewodniczenie/stały udział w Komisji: Zgodnie z zarządzeniami Dyrektora Naczelnego 7. Odpowiedzialność za: 7.1. za wyniki i kierowanie Odpowiedzialna praca własna. Praktycznie nie występuje lub jest ograniczona do 3-miesięcznego 7.2. materialna wynagrodzenia (Art. 119 KP).
7.3. odpowiedzialność za bezpieczeństwo innych osób
Odpowiedzialność za bezpieczeństwo innych osób w warunkach niewielkich zagrożeń
7.4. za kontakty zewnętrzne Kontakty sporadyczne
8. Współdziałanie i współpraca wewnętrzna Prace wykonywane zespołowo lub-stała i ścisła merytoryczna współpraca z różnymi komórkami organizacyjnymi. 9. Zakres uprawnień: Zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadanymi kwalifikacjami i zgodnie z zawartą umową. 10. Integralną częścią uprawnień jest pełnomocnictwo w zakresie: brak
11. Uzupełniającą część Opisu Stanowiska Pracy stanowią: brak 12. Obciążenie: ;
Przeciętny, okresowo zwiększony, dominują prace średnio złożone i
12.1. wysiłek intelektualny powtarzalne; okresowa aktualizacja wiedzy
12.2. obciążenie zmysłów i uwagi
Rutynowe niewielkie lub przeciętne Prace bardzo lekkie, wymagające małego lub normalnego wysiłku
12.3. wysiłek fizyczny fizycznego - wykonywane przeważnie w pozycji siedzącej lub stojącej bez obciążenia mięśni. 7 12.4.nienormowany czas pracy Nie występuje lub z uwagi na natężenie - nie powoduje istotnej uciążliwości.
Strona 2 z4 p A na
13. Wymagania kwalifikacyjne:
Wyszczególnienie
Niezbędne
F/PS06/Z07/E004
Pożądane
13.1. wykształcenie
- ukończenie szkoły policealnej publicznej lub niepublicznej o uprawnieniach szkoły publicznej i uzyskanie tytułu zawodowego dietetyk lub dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie dietetyk lub ukończenie technikum lub szkoły policealnej i uzyskanie tytułu zawodowego technika technologii żywienia w specjalności dietetyka, lub tytuł zawodowy magistra lub licencjat na kierunku dietetyka, lub
- rozpoczęcie przed dniem 01.10.2007 studiów wyższych w specjalności dietetyka obejmujących co najmniej 1784 godziny kształcenia w zakresie dietetyki i uzyskanie tytułu magistra, lub
- rozpoczęcie przed dniem 01.10.2007 studiów wyższych na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskanie tytułu magistra lub magistra inżyniera na tym kierunku
Wyższe o specjalności dietetyka
13.2. doświadczenie
13.3. umiejętności:
a) znajomość języków obcych b) obsługa narzędzi informatycznych
c) inne
B-ak wymaganej min. liczby lat pracy Dla osiągnięcia samodzielności i wprawy konieczne staranne wprowadzenie uwzględniające specyfikację pracy na danym stanowisku
a) nie jest wymagana
b) znajomość edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego lub (i) innych prostych programów
Rok pracy w zawodzie
a) wymagana znajomość języka obcego (angielski i/lub niemiecki)
b) znajomość obsługi komputera, arkuszy kalkulacyjnych, tekstowych,
13.4. cechy osobowe: samodzielność zdolności manualne (zręczność) zwiększone wymagania inne
Akceptacja
a] samodzielność realizacyjna i decyzyjna bez wymogu tworzenia nowych rozwiązań.
b) nie jest wymagana
Samodzielność realizacyjna i decyzyjna
Bezkonfliktowość, kultura osobista, terminowość w wykonywaniu zadań, odpowiedzialność i uczciwość, innowacyjność
t Zapoznałem/am się z zakresem obowiązków
związanych
z zajmowanym stanowiskiem:
(Kierownik i/lub M, 01. ABK
Bezpośredni Przełożony)
Uniwersyteciif Le
Zatwierdzenie (Dyrektor Pionu)
lektor ds. Leg | ear 2eEzyj,
yffaini Kliniczne
kz Srefaniak MBA
Strana 274
|
Zakres_obowiązków_6.pdf
|
Stanowiskowa Karta Pracy
Numer ewidencyjny
Nazwisko i imię
1. Pion: Z-ca Dyrektora Naczelnego ds: Lecznictwa
Stanowisko: St. Dietetyk 1.1. Komórka: Klinika Chorób Nerek i Nadciśnienia Dzieci i Młodzieży 1.2. Symbol organizacyjny: 129-KCNINDIM
2. Zależności służbowe:
2.1. Stanowisko podlega: Ordynatorowi 2.2. Stanowisku podlegają: brak
3. Zastępstwo:
3.1. Zastępuje: St. Dietetyka, Dietetyka
3.2. Jest zastępowany: St. Dietetyka, Dietetyka
4. Cel stanowiska: Monitoring i weryfikacja jakości usług.żywienia pacjentów w UCK
5. Obowiązki:
« Przestrzeganie przepisów prawa, Regulaminu pracy UCK, Regulaminu organizacyjnego UCK, zarządzeń Dyrektora Naczelnego UCK, Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, polityki bezpieczeństwa danych osobowych i instrukcji zarządzania systemami informatycznymi służącymi do przetwarzania danych osobowych oraz postępowanie zgodnie z procedurami i instrukcjami zintegrowanego systemu zarządzania obowiązującego w UCK.
« Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów sanitarno-
epidemiologicznych, przepisów przeciwpożarowych oraz uczestniczenie w związanych z tym
szkoleniami organizowanymi przez pracodawcę.
Przestrzeganie i realizowanie powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przestrzeganie i dostosowywanie się do terminów zaplanowanych i zleconych badań pracowniczych.
Rzetelnie i efektywnie wykonywanie powierzonej pracy.
Przestrzeganie zasad współżycia społecznego w LUCK, w szczególności wobec pacjentów i
pracowników młodocianych. Szanowanie godności osobistej innych pracowników, udzielanie pomocy
współpracownikom.
© __ Dbanie o dobro UCK i jego pacjentów, ochrona jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić zarówno UCK jak i pacjentów na szkodę (zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej dotyczącej m.in. informacji niejawnych, przedsiębiorstwa, zawodowej, danych medycznych i osobowych uzyskanych w związku ze świadczeniem pracy w UCK).
« Stosowanie się i wykońywanie poleceń przełożonych, które dotyczą pracy (jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa, umową o pracę i których wykonanie nie stwarza bezpośredniego zagrożenie dla zdrowia lub życia pracownika lub innych osób).
« Przestrzeganie ustalonego porządku oraz czasu pracy wynikającego z harmonogramu i Regulaminu Pracy UCK, w tym w szczególności informowanie pracodawcy na piśmie o wszelkich nieobecnościach w pracy, w tym m.in. o urlopach, kursach, konferencjach, codzienne podpisywanie list obecności, ewidencjonowanie wyjść służbowych.
Czynny udział w szkoleniach wewnątrzzakładowych.
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz doskonalenie umiejętności pracy na swoim stanowisku.
Dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy.
Czynny udział w doskonaleniu zintegrowanego systemu zarządzania w UCK
W szczególności do obowiązków zalicza się: $
e Określanie roli składników pokarmowych w organizmie człowieka.
e _ Określanie wpływu składników nieodżywczych żywności i używek na organizm.
e Stosowanie norm zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze.
e _ Określanie zasad doboru produktów spożywczychądo planowania jadłospisów dla poszczególnych grup ludności. ?
Planowanie i ocenianie jadłospisów indywidualnych i dla różnych grup ludności.
« Stosowanie prawidłowego żywienia niemowląt, wstym noworodków i wcześniaków, z uwzględnieniem karmienia piersią. p
Strana 132
F/PS06/707/E004
Różnicowanie diet i stosowanie ich w żywieniu chorych. Uczestniczenie w realizacji leczenia żywieniowego. Sporządzanie potraw z produktów spożywczych, z wykorzystaniem różnych technik kulinarnych. Organizowanie produkcji potraw dla dzieci i młodzieży, dorosłych oraz w kuchni niemowlęcej. Organizowanie ekspedycji potraw z kuchni.
Organizowanie wydawania potraw w oddziałach szpitalnych.
Stosowanie zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontrolnych w produkcji posiłków, ze szczególnym uwzględnieniem zapobiegania chorobom infekcyjnym i inwazyjnym.
Prowadzenie dokumentacji żywieniowej.
© _ Prowadzenie edukacji zdrowotnej z zakresu żywienia wśród pacjentów i ich rodzin.
e Korzystanie z wiedzy z zakresu psychologii i pedagogiki w propagowaniu zasad zdrowego żywienia i komunikowaniu się z pacjentami.
e' Nadzoruje ilość zużywanych produktów spożywczych zgodnie z Boawigzujacyn zapotrzebowaniem
rocznym dla kliniki.
Wykonuje inne czynności zlecone przez klerowilka,
6. Przewodniczenie / stały udział w Komisji: e Zgodnie z zarządzeniami Dyrektora Naczelnego
7. Odpowiedzialność za:
NN 7.1. za wyniki i kierowanie Odpowiedzialna praca własna. . Praktycznie nie występuje lub jest ograniczona do 3-miesięcznego 7.2. materialna wynagrodzenia (Art. 119 KP). 7.3. odpowiedzialność za Odpowiedzialność za bezpieczeństwo innych osób w warunkach bezpieczeństwo innych osób | niewielkich zagrożeń 7.4. za kontakty zewnętrzne Kontakty sporadyczne 8. Współdziałanie i współpraca wewnętrzna Prace wykonywane zespołowo lub-stała i ścisła merytoryczna współpraca z różnymi komórkami organizacyjnymi. 9. Zakres uprawnień: zgodnie z zapisami obowiązującego Regulaminu Organizacyjnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego. 10. Integralną częścią uprawnień jest pełnomocnictwo w zakresie: brak 11. Uzupełniającą część Opisu Stanowiska Pracy stanowią: brak 12. Obciążenie: e
Przeciętny, okresowo zwiększony, dominują prace średnio złożone i
12.1. wysiłek intelektualny powtarzalne; okresowa aktualizacja wiedzy
12.2. obciążenie zmysłów i uwagi _ | Rutynowe niewielkie lub przeciętne
Prace bardzo lekkie, wymagające małego lub normalnego wysiłku
12.3. wysiłek fizyczny fizycznego - wykonywane przeważnie w pozycji siedzącej lub stojącej bez obciążenia mięśni.
12.4.nienormowany czas pracy Nie występuje lub z uwagi na natężenie - nie powoduje istotnej uciążliwości.
13. Wymagania kwalifikacyjne:
Wyszczególnienić Niezbędne Pożądane 13.1. wykształcenie Wykształcenie średriie policealne Wyższe o specjalności dietetyka 13.2. doświadczenie 3 lata w zawodzie dietetyka, 5 lat pracy w zawodzie, w tym Dla osiągnięcia samodzielności i 3 lata w UCK
wprawy konieczne staranne wprowadzenie uwzględniające specyfikę pracy na danym stanowisku. 13.3. umiejętności: a) 1ie jest wymagana a) dobra znajomość języka
Strona 2 z 3
= LLL CCC(CQCQC( CC CCCCCQCQCCQCQCQC(C (nooo
F/PS06/207/E004
a) znajomość języków obcych b) obsługa narzędzi
b) znajomość edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego lub (i) innych prostych
angielskiego b) znajomość obsługi
informatycznych c) inne
programów
komputera, arkuszy kalkulacyjnych, tekstowych,
13.4. cechy osobowe: a) samodzielność b) zdolności manualne (zręczność) zwiększone wymagania c) inne
Akceptacja (Kierownik i/lub Bezpośredni Przełożony)
Zatwierdzenie (Dyrektor Pionu)
a) samodzielność realizacyjna i decyzyjna bez wymogu tworzenia nowych rozwiązań.
b) nie jest wymagana
Samodzielność realizacyjna i decyzyjna
Bezkonfliktowość, kultura osobista, terminowość w wykonywaniu zadań, odpowiedzialność i uczciwość, innowacyjność
Zapoznałem/am się z zakresem obowiązków
związanych
z zajmowanym stanowiskiem:
(podpis imię i nazwisko)
|
Zakres_obowiązków_5.pdf
|
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku
Obowiązuje od dnia
STANOWISKOWA KARTA PRACY
Zmieniona od dnia
+ PION: Z-CY DYREKTORA NACZELNEGO DS. LECZNICTWA
STANOWISKO: MŁ. ASYSTENT -DIETETYK 1.1. Komórka: Kl. Pediatrii, Hematologii, Onkologii i Endokrynologii
1.2. Symbol organizacyjny:
2. ZALEŻNOŚCI SŁUŻBOWE: 2.1. Stanowisko podlega: ORDYNATOROWI KLINIKI 2.2. Stanowisku podlegają:
. ZASTĘPSTWO: 3.1. Zastępuje: - 3.2. Jest zastępowany:
„ Obowiązki:
« posiadanie pełnej znajomości i ścisłe przestrzeganie zarządzeń i przepisów w zakresie zarządzania szpitalem, postanowień i zasad zawartych w regulaminach pracy, wynagradzania oraz organizacyjno- porządkowego UCK,
« przestrzeganie zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, zaleceń inspekcji sanitarnej oraz przepisów przeciwpożarowych, -
« _ przestrzeganie procedur systemu zarządzania jakością oraz znajomości polityki bezpieczeństwa,
« ścisłe przestrzeganie zasad ochrony mienia społecznego, właściwy do niego stosunek oraz odpowie- dzialność za powierzone mienie społeczne,
« przestrzeganie właściwych zasad współżycia społecznego, prawidłowych stosunków międzyludzkich, poszanowanie godności osobistej innych pracowników, udzielanie pomocy współpracownikom,
* przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej,
« planowanie jadłospisów dla pacjentów w zależności od stanu zdrowia, zasad dietetycznych i nawyków żywieniowych, .
* prowadzenie kontroli jakości produktów żywnościowych oraz nadzór nad ich przechowywaniem i przy- datnością do spożycia,
e nadzór nad stanem sanitarno — epidemiologicznym pomieszczeń i urządzeń działu żywienia,
* prowadzenie kontroli posiłków pod względem ilościowym i jakościowym,
e nadzór nad sporządzaniem diet specjalnych,
* . dbanie o estetykę podawanych posiłków,
* _ propagowanie zasad racjonalnego żywienia wśród pacjentów — edukacja pacjentów i ich rodzin,
* _ opracowywanie wskazówek dietetycznych dla pacjentów wypisywanych do domu.
* wykonywania innych poleceń Ordynatora Kliniki wchodzących w zakres stanowiska, a nie objętych ni- niejszym zakresem
5. Przewodniczenie / stały udział w Komisji:
6. Odpowiedzialność za:
6.1. za wyniki i kierowanie |" praca własna
6.2. materialna . praktycznie nie występuje lub jest ograniczona do 3-miesięcznego wyna- grodzenia
6.3. odpowiedzialność za bezpie- czeństwo innych osób
nie występuje lub odnosi się do prac o znikomym zagrożeniu wypadkowym
6.4. za kontakty zewnętrzne kontakty częste
7.. Zakres uprawnień:
Zatwierdzenie R ? DE At a zaa Jakub,Kraszewskji
(nr druku UCK)
Stanowisko zajmuje od dnia: 03.11.2008
Magdalena Pieszko,
St. Specjalista ds. Kadr i Płac
(imię i nazwisko, nr ewidencyjny) mgr. Alija Capiewska
MILE ROW N Ę yi Kliniki Pediatrii, Hemat:
Zapoznałem/am się z zakresem obowiązków związanych zajmowanym stanowiskiem:
|
zakres_obowiązków_4.pdf
|
(aa) STANOWSKOWA KARTA PRACY |a|
od dnia od dnia PION: Z-CY DYREKTORA NACZELNEGO DS. LECZNICTWA
STANOWISKO: MŁ. ASYSTENT -DIETETYK 1.1. Komórka: KI. Pediątrii, kemeżolcoki, Onkologii i Endokrynologii 1.2. Symbol organizacyjny:
. ZALEŻNOŚCI SŁUŻBOWE: 2.1. Stanowisko podlega: ORDYNATOROWI KLINIKI 2.2. Stanowisku podlegają:
|. ZASTĘPSTWO: 3.1. Zastępuje: - 3.2. Jest zastępowany:
„ Obowiązki:
« _ posiadanie pełnej znajomości:i ścisłe przestrzeganie zarządzeń i przepisów w zakresie zarządzania szpitalem, postanowień i zasad zawartych w tegljpinoc pracy, ipogaczan oraz organizacyjno- porządkowego UCK,
e przestrzeganie zasad i przepisów BAORÓRŃÓWE i higleny pracy, zaleceń inspekcji sanitarnej oraz przepisów przeciwpożarowych,
* _ przestrzeganie procedur systemu zarządzania jakością oraz znajomości polityki bezpieczeństwa,
« ścisłe przestrzeganie zasad ochrony mienia społecznego, właściwy do niego stosunek oraz odpowie- dzialność za powierzone mienie społeczne,
« przestrzeganie właściwych zasad współżycia społecznego, prawidłowych stosunków międzyludzkich, poszanowanie godności osobistej innych pracowników, udzielanie pomocy współpracownikom,
przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej,
planowanie jadłospisów dla pacjentów w zależności od stanu zdrowia, zasad dietetycznych i nawyków żywieniowych,
« prowadzenie kontroli jakości produktów żywnościowych oraz nadzór nad ich przechowywaniem i przy- datnością do spożycia,
e. nadzór nad stanem sanitarno — epidemiologicznym pomieszczeń i urządzeń działu żywienia,
« prowadzenie kontroli posiłków pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad sporządzaniem diet specjalnych,
dbanie o estetykę podawanych posiłków,
propagowanie zasad racjonalnego żywienia wśród pacjentów — edukacja pacjentów i ich rodzin, * opracowywanie wskazówek dietetycznych dla pacjentów wypisywanych do domu.
« wykonywania innych poleceń Ordynatora Kliniki wchodzących w zakres stanowiska, a nie objętych ni- niejszym zakresem.
5. Przewodniczenie / stały udział w Komisji:
6. Odpowiedzialność za:
6.1. za wyniki i kierowanie odpowiedzialna praca własna
„ materialna
praktycznie nie
występuje lub jest ograniczona do 3. grodzenia
-miesięcznego wyna
„ odpowiedzialność za bezpie-
nie występuje lub odnosi się do praco znikomym zagrożeniu wypadkowy czeństwo innych osób
. za kontakty zewnętrzne
kontakty częste 7. Zakres uprawnień:
Zatwierdzenie Ź
(nr druku UCK)
Stanowisko zajmuje od dnia: 01.06.2009 Anna Grolewska, 10682-1
ii Endokrynologii - Gdański Uniwersytet Medyczny - 5
apoznałem/am si: związanych zajmo ską
lę z zakresem obowiązków wanym stanowiskiem:
(data)
|
Odpowiedz_na_wniosek.pdf
|
U G £ Uniwersyteckie Centrum Kliniczne K/3/2019/D-BZ-ZOP Gdańsk, dnia 28.10.2019 r.
Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 02-605 Warszawa
Dotyczy: udostępnienia informacji publicznej.
Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 16.10.2019 r. na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jedn. Dz.U.2019 r., poz.1429) informuję:
Ad. 1 W załączeniu Ad. 2. W Sekcji żywienie Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego zatrudnionych jest trzech dietetyków.
Średnia liczba pacjentów żywionych w poszczególnych klinikach wynosi 860.
Ad. 3. Pacjenci UCK i ich rodziny mają możliwość uzyskania indywidualnej porady dietetycznej. Pacjenci
informowani są o tym fakcie przez personel medyczny w poszczególnych klinikach .
Ad. 4. Całościowa dzienna stawka żywieniowa przypadająca na 1 pacjenta: dieta trzy posiłkowa - 22,90 zł netto; dieta pięcio posiłkowa -23,40 zł netto;
Ad. 5 UCK korzysta z usługi firmy zewnętrznej. W umowie nie okreśono minimalnej kwoty/procentu na zakup składników wykorzystywanych do przygotowywania posiłków.
Ad. 6 Sekcja żywienia Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego zgodnie z warunkami umowy posiada dostęp do aplikacji systemowej pozwalającej bieżącą kontrole wartość odżywczą, kaloryczność posiłków.
Ad. 7. Kontrola jakości posiłków realizowana jest w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) przez dietetyków zatrudnionych w Sekcji Żywienia.
Ad. 8. Pracownicy Sekcji żywienia sprawdzają zgodność gramatur z planowanym jadłospisem .
Ad. 9. Tak.
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne tel. 58 349 20 00 Regon: 000288640 info(Quck.gda.pl 80-952 Gdańs, ul. Dębinki 7 i fax 58346 11 78 NIP: 957-07-30-409 www.uck.gda.pl
|a'EpOYON'" MMM 60h-08£-20-256 'dlN I 39hE 83 XEJ jd'epl'yonB) aqui 0h3882000 'uobey hE 85 181
JdĄDN "MMM 81U0.]S EU
psoujemAid eyAjl|od sluoijispod eu Sis alnpfeuz UsAmoqoso ydAUEpP UJIOM| Elusziemiszid lewa] EU IDewuOJU! [82814 '0v9882000 NOD3H '60v-0€-40-456 dlN 'OSTZZT0000 SHH Wsiawunu pod mjsuepD M J0UJOd-ĄSYEPD o8amoUOfey npks o8amoptS naiisofoeg o8amofey wAzo1iepodso9 a|eIzZPAM IIA M Auemou]safalez Wsuepo 7G6-08 '£ Plulqsq *|n Azad eqizpels z feuqomoupz plsrdo peplez Auzoljqnd Aujerzpowes 'auzoluijj wunaąusy slysajAsiamiuf) sa yoAmoqoso ysAuep Yom] LUBJOJEJSsIUILUPpy
ws3IuEZEMOd Z
Moluawnyop 'mm Aueys AwejAsszad niuszobjez *|d'e>jsjajemAqooaIs'alueMO.Jpaj ©) 88G9T-EMEJdS:s21pe AUEZEĄSM EU
kuzoiuoijqąsje bqzood Izparmodpo eluejsazid alwuioj m Idkąseu feuzoijqnd iIpewuoju! stusiudżjsopn
'EIMOJpz op 1oamod a3bfEESELUOdSM emouwueyod Auawa|dns sujsnop wojusfoed erumadez auz3lui|y WnąuaJ apjos]ASI2MIUN) *9T *'PV AEL GT 'PV 'aujenpimApul srusimAz woqusfbed erumadez auzoiui|j Wnaąus) spjoa]ASISMIUN *PT "PY "ipusqsAsuoy feuolualwz o zejo yoAufAoeuluuja 'yoAujefads 'y»Au|enpimApul 181p Ezeq EUueMOpnĄZOJ ozp.eq 1saf EUEMOSOJS JJN UJEĄLUIPH M * p EDApa TO-DVV-Zd AJnpaooud op 9T Ju yluzokjez s39bIMOUEJS "YJ SIU011S EU Ałeąsoz su0zozsalun s.91) 'Ajalp Ałemo2eudo EruaimA7 If42S AoA18]81Q ET "'PV SIN 'ZT 'Pv * qoso niwpais n (perqo) nyjisod nioAzods od eElonu1ez mome[fqo eluaidkjsAm s9Ez0A]0p nĄoJ 8TOZ NIU$9z1M 2M I81eĄS slmp siujefoljo AjsuA+d Mm eluelmAZ |f>)48S 0Q 'TT 'PV
* o8auzońjewuojure|a1 nuaąsAs boowod Ez Io$0MO4;pIMEJdaIU EIUEZSE;SZ J$0MI|ZOL afelUJS| *OT "PY
|