Dzień dobry, w nawiązaniu do otrzymanego wniosku o udostępnienie informacji publicznej udzielam odpowiedzi:
 
 
 
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
 
Radni nie podjęli uchwały.
 
 
 
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
 a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) 

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
 a) nie informowano o tym mieszkańców
 b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
 c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
 d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
 e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
 f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
 g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
 h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
 
Podczas spotkań np. zebrań z mieszkańcami.
 
 
 
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 

Podczas debaty głos zabrało 6 radnych.
 
 
 
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
 
Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy zgłosił się 1 mieszkaniec.
 
 
 
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
 
W debacie na temat raportu o stanie gminy wypowiedział się 1 mieszkaniec.
 
 
 
Pozdrawiam serdecznie
 
Agnieszka Pieczka
 
Sekretariat
 
Urzędu Gminy w Lubiewie
 
ul. Hallera 9
 
89-526 Lubiewo
 
tel. 52 33 49 310, fax. 52 519 02 14
 
 
 
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Lubiewo, z siedzibą ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia z Państwem korespondencji oraz w celu dla którego zostały nam udostępnione. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu prawach z tym związanych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy pod adresem: https://lubiewo.bip.net.pl/
 

 
 
 
 
 ----------- Oryginalna wiadomość -----------
 Od: {{ email }}
 Data: 2020-01-20 08:48:42
 Do: {{ email }}
 Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
 
 
 
 
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
 
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
 
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
 a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) 
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
 c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
 d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
 e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
 f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
 
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
 a) nie informowano o tym mieszkańców
 b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
 c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
 d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
 e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
 f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
 g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
 h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
 
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
 
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
 
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
 
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}
 
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
 
--
 
 
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
 ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
 tel: 22 844 73 55
 www.siecobywatelska.pl 
www.watchdogportal.pl
 www.funduszesoleckie.pl
 www.informacjapubliczna.org
 NIP 526282872