W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 9
lutego 2020 r. (wpłynęło do Urzędu Gminy w dniu 11.02.2020r.) dotyczący
mieszkańców i radnych wobec raportu o stanie gminy informuję:

Ad. 1.

Rada Gminy nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.

Ad. 2.

Nad przygotowaniem raportu pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (zastępcy
Wójta).

Ad. 3.

Informacja dotycząca zabrania głosu przez lokalną społeczność na temat
treści raportu była umieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w
Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

Ad. 4.

Podczas debaty na temat raportu radni nie zabierali głosu.

Ad. 5.

Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu o
stanie gminy.

Ad.6.

Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie na temat raportu o stanie
gminy.

z poważaniem

Iwona Floryszczyk

Urząd Gminy Repki

Tel. 25 878 50 65 713

--

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dn. 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że
administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Repki reprezentowana
przez Wójta Gminy, ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, tel.: 25 787 50 23, e-mail:
{{ email }}. Klauzula informacyjna znajduje się na stronie
https://www.repki.pl

w zakładce Ochrona danych osobowych RODO.

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymaliście Państwo
niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę

o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.