W nawiązaniu do wiadomości z dnia 09.02.2020 r. informuję, że:
1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Raport był przygotowywany poprzez pracę poszczególnych pracowników wydziałów i składanie informacji do koordynatora.
3. Mieszkańców poinformowano poprzez informacje w Biuletynie Informacji Publicznej.
4. Żaden z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
6. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

-------------------
Pozdrawiam serdecznie
Patryk Bobowski
Samodzielny referent ds. księgowości budżetowej oświatowej i EDG
{{ email }}
Tel: 23 691 88 67
Fax: 23 691 85 55

Urząd Gminy Pokrzywnica
Aleja Jana Pawła II 1
06-121 Pokrzywnica
NIP Gminy: 568-152-46-51
REGON Urzędu: 000541776

www.pokrzywnica.pl
bip.pokrzywnica.pl

[ https://bip.pokrzywnica.pl/artykuly/962/klauzula-ogolna | Klauzula RODO ]

Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki są przeznaczone tylko dla wymienionych adresatów. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym odbiorcą, proszę poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość wraz z załącznikami ze swojego systemu. Prosimy także nie ujawniać nikomu otrzymanych informacji oraz nie sporządzać, nie zachowywać i nie dystrybuować żadnych kopii otrzymanych informacji.