Odpowiadając na pismo z dnia 10 lutego 2020r.  w sprawie udostępnienia
informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy, odpowiadam :

Pyt.  1  Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym Mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

*    Odp. NIE*

Pyt. 2 Jak przygotowano ww.raport?

*    Odp. a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej sekretarza. *

Pyt. 3  Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww.raportu?

*    Odp. b) informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie
Informacji Publicznej.*

Pyt. 4  Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy?

*    Odp. 6 radnych zabrało głos w dyskusji. *

Pyt. 5 Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*    Odp. Nie zgłosił się żaden mieszkaniec.*

Pyt. 6 Ilu mieszkańców wypowiedziało  się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

*    Odp. 0
*

*
*

*Pozdrawiam Justyna Stasiuk - Kierownik Biura Rady Miejskiej *