Dzień dobry,

W odpowiedzi na maila z dnia 10.02.2020r. poniżej przesyłam wnioskowane informacje.

1)Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odp.: NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

Odp.: a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

Odp.: h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

Raport został opublikowany 30 maja 2019r. w BIP. Natomiast sesja, podczas której odbyła się debata nad raportem o stanie gminy miała miejsce 27 czerwca 2019r.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: 4

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: 0

Z poważeniem

Krzysztof Bąk

Sekretarz Gminy i Miasta Koziegłowy

Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy
Pl. Moniuszki 14

42-350 Koziegłowy

Tel.: 34 314 12 19

Załączniki

  • image001_nMxMm8N.jpg
  • image002_gO3u7dW.png