Informacja publiczna przez SOMONINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1 z SOMONINO
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do tut. Urzędu za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniu 10
lutego 2020 roku, przedstawiam odpowiedzi na zadane we wniosku pytania:
AD 1. Rada Gminy Somonino nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
AD 2. Niezbędne informacje do raportu o stanie gminy przygotowywali
wyznaczeni pracownicy Urzędu Gminy w Somoninie oraz kierownicy jednostek
organizacyjnych. Przygotowane informacje składali do Sekretarza Gminy
(osoby odpowiedzialnej za przygotowanie raportu).
AD 3. Społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści raportu informowano na stronie internetowej
gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
AD 4. Czterech radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.
AD 5. Z mieszkańców nikt się nie zgłosił do zabrania głosu w debacie
na temat raportu o stanie gminy.
AD 6. Mieszkańcy nie wypowiadali się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
--
Łączę wyrazy szacunku,
dr inż. Janusz Augustynowicz
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Somonino
ul. Ceynowy 21
83-314 Somonino
kom: 601-502-923
tel: (58)743-23-17
fax: (58)684-11-44