Dzień dobry,

W związku z przesłanym wnioskiem o udzielenie informacji publicznej, jaki wpłynął do Urzędu Miasta i Gminy w Kępnie drogą mailową w dniu 10 lutego 2020r., poniżej przekazuję odpowiedzi na przesłany wniosek:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odpowiedź: NIE, radni nie podjęli takiej uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Właściwa odpowiedź została podkreślona.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

Właściwa odpowiedź została podkreślona.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

ODPOWIEDŹ: nikt z radnych nie zabrał głosu na temat raportu o stanie gminy.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

ODPOWIEDŹ: nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

ODPOWIEDŹ: nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Katarzyna Kołcio-Kraus
Sekretarz Miasta i Gminy Kępno

_____

Urząd Miasta i Gminy Kępno
ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno
NIP : 619-10-75-844 Regon : 000524588
tel.: 627825824 fax.: 627825801
e-mail: <mailto:{{ email }}> {{ email }}
<http://www.um.kepno.pl/> http://www.um.kepno.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – dalej RODO − informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy w Kępnie jest Burmistrz Miasta i Gminy Kępno z siedzibą w Kępnie, przy ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno. Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania przez Urząd Miasta i Gminy w Kępnie Państwa danych osobowych znajdują się na stronie <http://bip.kepno.pl/?p=document&action=show&id=22227&bar_id=12420> Biuletynu Informacji Publicznej ( <http://bip.kepno.pl/> http://bip.kepno.pl).