W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej ( data wpływu
11.02.2020 r.) informuję, że:

1. Radni NIE przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28a ustawy o
samorządzie gminnym.

2. Nad przygotowaniem w/w raportu pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej
(odpowiedź a).

3. Społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści w/w raportu informowano na stronie internetowej
gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w mediach
społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (odpowiedź b i e).

4. Żaden radny NIE zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.

5. Żaden mieszkaniec NIE zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

6. Żaden mieszkaniec NIE wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

Monika Wrona

Inspektor ds. obsługi rady i sekretariatu

Urząd Gminy Zabrodzie

Ul. Wł. St. Reymonta 51

07-230 Zabrodzie

Tel. 29 642 31 94

Fax. 29 757 12 61

e-mail. {{ email }}

www.zabrodzie.pl

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zabrodzie z
siedzibą ul. Wł. St. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie. W sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych można skontaktować się z wyznaczonym
inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: {{ email }}. Treść
pełnej klauzuli informacyjnej znajduje się pod adresem
http://www.bip.zabrodzie.pl/p,49,klauzula-informacyjna-rodo

Ta wiadomość i pliki przesłane wraz z nią, są poufne i przeznaczone
wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została
adresowana. Zakazane jest rozpowszechnianie i przesyłanie informacji do osób
nieuprawnionych do ich otrzymania, a także wykorzystywanie tych informacji w
innym celu niż zostały przesłane. Jeśli wiadomość została otrzymana
pomyłkowo, prosimy zawiadomić nadawcę i usunąć otrzymane informacje.