Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez ŁONIÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1951 z ŁONIÓW
Witam.
W odpowiedzi na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28
września 2020 r. informuję co następuje:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi):
Odpowiedź:
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
50%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak (korespondencja przychodząca, dekretacja)
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
Pozdrawiam,
Marcin Maj
----------------------------------------------------------------
Łoniów 56
27-670 Łoniów
E-mail: admin@loniow.pl
Tel.: +48 15 866 91 03 wew. 29
www.loniow.pl
----------------------------------------------------------------
Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, przeznaczone tylko dla
adresata lub upoważnionego pośrednika. Jeżeli otrzymali Państwo ten email
przez pomyłkę, prosimy o jego trwałe usunięcie oraz powiadomienie nadawcy o
zaistniałej sytuacji. Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych
dostępne korespondencyjnie oraz w siedzibie Urzędu Gminy Łoniów. Kontakt z
inspektorem ochrony danych pod adresem: iodo@loniow.pl.
-----Oryginalna wiadomość-----
From: Urząd Gminy w Łoniowie
Sent: Tuesday, September 29, 2020 1:03 PM
To: admin@loniow.pl
Subject: Fwd: Cyfryzacja gmin---
----------------------------------------------------------------
Łoniów 56
27-670 Łoniów
E-mail: loniow@loniow.pl
Tel.: +48 15 866 91 03
www.loniow.pl
----------------------------------------------------------------Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, przeznaczone tylko dla
adresata lub upoważnionego pośrednika. Jeżeli otrzymali Państwo ten
e-mail przez pomyłkę, prosimy o jego trwałe usunięcie oraz powiadomienie
nadawcy o zaistniałej sytuacji. Informacje o zasadach przetwarzania
danych osobowych dostępne korespondencyjnie oraz w siedzibie Urzędu
Gminy Łoniów. Kontakt z inspektorem ochrony danych pod adresem:
iodo@loniow.pl.-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: 2020-09-28 07:51
Od: sprawa-30517@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: loniow@loniow.plNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
publicznych:1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji
bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%
usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest
wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
na adres: sprawa-30517@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie
z zasadami reprezentacji --
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego