Gąbin dn. 29 września 2020
Burmistrz Miasta i Gminy Gąbin
ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin
Tel. 024 267-41-50, fax. 024 277-12-56
www.gabin.pl
PF.K.1431.6.2020
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuroQsiecob
NIP 526282872
dot. wniosku o dostęp do informacji publicznej - odpowiedź na adres: : sprawa-29856 Afedrowanie.siecoby watelska.pl
Szanowni Państwo, odpowiadając na pismo z dnia 28 września 2020 r. w sprawie udostępnienia
informacji publicznej, zgodnie z art. 2 ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie
do informacji publicznej (tj. Dz. U. 2018 poz. 1330 ze zm.) informuje, co następuje:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePUAP
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym
lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy
wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w
urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w
urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w
urzędzie (od 25 do poniżej 50%
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny
Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
d) EZD w formie wspomagającej
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku
odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian
technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie
regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
|d) Nie, choć byłaby taka potrzeb
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
BURMISTR
otrzymują:
1. Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska : sprawa-29856©fedrowanie.siecohfwatelska.pl
2. a/a
Gąbin dn. 29 września 2020
Burmistrz Miasta i Gminy Gąbin
ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin
Tel. 024 267-41-50, fax. 024 277-12-56
www.gabin.pl
=
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
dla osób wnioskujących o udostępnienie informacji publicznej
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 /46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO informuje się, że:
Tożsamość i dane
kontaktowe
Administratora
Administratorem jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Gąbin, mający siedzibę w Gąbinie (09-530) przy ul. Stary Rynek 16.
e-mail: urzad-sekretariatQgabin.pl, tel. 24 267 41 50
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /umiggabin/skrytka
Dane kontaktowe
Inspektora Ochrony
Danych
Administrator — Burmistrz Miasta i Gminy Gąbin wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan
skontaktować poprzez adres e-mail: iodQgabin.pl, tel. 24 267 41 70.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych
osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, które pozostają w jego zakresie działania.
Cele przetwarzania i
podstawa prawna
Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Udzielenie odpowiedzi jest obowiązkiem prawnym ciążącym na Administratorze wynikającym z art. 4 Ustawy o
dostępie do informacji publicznej.
Odbiorcy danych
Dostęp do danych, niezbędny w zakresie obsługi technicznej Administratora - usługodawcy. Ponadto odbiorcą danych
może być Minister Cyfryzacji w związku z możliwością kierowania korespondencji poprzez Elektroniczną Skrzynkę
Podawczą.
Przekazanie danych
osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji
międzynarodowej
Pani / Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Okres przechowywania
danych
Przez okres niezbędny dla realizacji celu przetwarzania a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji
dokumentów wynikającego z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, tj. przechowywanie w archiwum
zakładowym przez okres 5 lat.
Prawa podmiotów
danych
W zakresie swoich danych osobowych ma Pani / Pan prawo do:
- dostępu do danych i otrzymania ich kopii oraz prawo sprostowania (poprawienia);
- ograniczenia przetwarzania oraz usunięcia danych (realizacja tych praw posiada ograniczenia).
|EGIÓB
Prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego
Źródło pochodzenia
danych osobowych
Informacja o dowolności
lub obowiązku podania
danych
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 531 03 00
Od osoby której dane dotyczą.
Podanie przez Panią / Pana danych osobowych jest dobrowolne z wyjątkiem wydania decyzji, gdzie zgodnie z
przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego, decyzja zawiera oznaczenie strony. Konsekwencją niepodania
danych będzie pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia lub niedoręczenia korespondencji.
Informacje o
zautomatyzowanym
podejmowaniu decyzji, w
tym o profilowaniu
Nie następuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie osób.