IN.1431.1.2020

Szanowni Państwo,

odpowiadając na poniższy wniosek, na podstawie art. 61 ust. 1 i
Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji
publicznej przesyłam poniżej odpowiedzi:

*Ad.1*. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
d) Zwykłym mailem

*Ad.2*. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

*Ad.3.* Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak

*Ad.4.* Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej
urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

*Ad.5.* Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

z poważaniem

/Robert Słowiński /

/Urząd Gminy Kiszkowo/
/Ul. Szkolna 2/
/62-280 Kiszkowo/
W dniu 28.09.2020 o 13:20, Urząd pisze: