Dzień dobry,

poniżej przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_d) Zwykłym mailem_
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
_d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)_
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
_b) Nie_
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
_d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
e) Inne, jakie.

--
*Jagoda Szaroszyk*/
/
/Stanowisko ds.obsługi sekretariatu i promocji gminy/

**

*Urzą**d Miejski w Książu Wlkp.**
**ul. Stacha Wichury 11a**
**63-130 Książ Wlkp. *

tel. 612822001 wew. 10 lub 612822033
e-mail: {{ email }}
www.ksiaz-wlkp.pl

Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części
poufne i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli
wiadomość niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić
nadawcę wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo
zamierzonym i/lub właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą
jej Państwo używać, ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani
korzystać z niej. Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Urząd Miejski w Książu Wlkp., ul. Stacha Wichury 11 a,
63-130 Książ Wlkp. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych
Osobowych: e-mail: {{ email }}, tel. 792 304 042. Pani/Pana
dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu i
dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwiania
sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów
oraz czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą
zostać przekazane do innych podmiotów. Prosimy o zapoznanie się z
przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz pełną treścią obowiązku
informacyjnego dostępnego pod adresem: Dane osobowe
<https://www.ksiaz-wlkp.pl/bip/?pid=215/>

W dniu 2020-09-28 o 07:53, {{ email }} pisze:

Załączniki

  • Beztytułu.jpg