Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na wniosek z dnia 28 września 2020r., udzielam Państwu następujących informacji:

Ad. 1

a. Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b. d) Zwykłym mailem

Ad.2

c. Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

Ad.3

a. Tak

Ad.4

b. Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie? : Brak możliwości prawnych umożliwiających wdrożenie pełnego elektronicznego obiegu dokumentów. Brak Centralnego archiwum cyfrowego w Polsce.

Ad. 5

c. Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

Z poważaniem,

__________________________

Kamila Szpalerska

Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania

tel. (+48 22) 722 89 66

kom. 601 939 513
{{ email }} <mailto:{{ email }}>

__________________________

Urząd Gminy Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin
<http://www.gmina.izabelin.pl/> www.gmina.izabelin.pl

Załączniki

  • image001_iaFAWcd.gif