W odpowiedzi na Państwa zapytanie, informuję:

1. Rozwiązania cyfrowe, które urząd oferuje mieszkańcom
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Zwykłym mailem

2. Możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w urzędzie
a) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)

3. W momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak

4. Problemy napotykane w transformacji cyfrowej urzędu?
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Brak jednolitych rozwiązań (np. strony internetowe, BIP,
oprogramowanie finansowo podatkowe, śmieciowe). Realizacja tych zadań na
poziomie ministerstwa pozwoliłaby na redukcję kosztów związanych z
indywidualnymi zakupami oraz ułatwiła korzystanie mieszkańcom
posiadającym własności/sprawy w różnych województwach/powiatach/gminach

5. Uczestniczymy obecnie w programie cyfrowej transformacji urzędu
a) Tak, i wiążemy z nim nadzieje na zmiany

Z poważaniem
Małgorzata Brodziak
--
Urząd Miejski w Krasnobrodzie
ul. 3 Maja 36
22-440 Krasnobród
tel. 84 660 7691

W dniu 2020-09-28 o 07:47, {{ email }} pisze: