Nr sprawy: ODI.1431.40.2020 W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 roku w sprawie rozwiązań cyfrowych w Urzędzie Gminy w Szelkowie, uprzejmie informuję, że: 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób. d) Zwykłym mailem e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%) b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie - pisma wpływające do Urzędu Gminy w Szelkowie są jedynie rejestrowane w El-Doku z ZETO Lublin c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją. b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową e) Inne, jakie? 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d) Nie, choć byłaby taka potrzeba e) Inne, jakie. Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi: Gmina Szelków realizuje projekt:   „Rozwój e-usług Urzędu
Gminy w Szelkowie” Z poważaniem Wójt Gminy Szelków Arnold Maciej Grossmann tel. 29 7176 001 Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych:   Na podstawie
art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku                 z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej jako RODO), informuję, iż: 1.     Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szelków reprezentowana przez Wójt Gminy
Szelków – Arnold Maciej Grossmann , z
siedzibą w Starym Szelkowie 39,     06-220
Stary Szelków . 2.     Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, jest nim Krzysztof Kacprzycki – Inspektor ds. ochrony danych i
innowacyjności, można się z nim kontaktować poprzez e-maila:   {{ email }} lub na adres: Stary Szelków 39,         06-220 Stary Szelków . Z Inspektorem Ochrony Danych można
kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych
przetwarzanych przez administratora. 3.     Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą w celu
realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1
lit. c RODO) oraz wykonywaniem przez administratora zadań realizowanych w
interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej
administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO). 4.     Pani/Pana
dane osobowe mogą być udostępniane innym organom i podmiotom na podstawie
obowiązujących przepisów prawa. 5.     Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do
chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie
– w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia
14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U.
2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach. 6.     Zgodnie
z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do: -
dostępu do swoich danych osobowych; -
sprostowania swoich danych osobowych; -
żądania usunięcia swoich danych osobowych; -
żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych; -
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych; -
żądania przeniesienia swoich danych osobowych; -
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezes UODO (na adres Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); -
jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie,
petenci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w
dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 7.   Podanie danych osobowych jest dobrowolne. 8.       Administrator danych nie zamierza
przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej. 9.    Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w
sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać         profilowaniu.                   Wójt Gminy Szelków                 /-/ Arnold Maciej Grossmann Stary
Szelków, 05.10.2020r.