SE.1431.0011.2020

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2; 02-605 Warszawa

dot. wniosku o udzielenie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 roku
- cyfryzacja gmin

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?

odp.

a) załatwianie spraw przez ePuap

b) załatwianie spraw przez platformę wewnętrzną Peup

c) zwykłym e-mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
państwa urzędzie?

odp.

25%

3) Czy w urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

odp.

tak

4) Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?

odp.

a) braki kadrowe,

b) braki finansowe,

5) Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji?

odp.

Nie, choć byłaby taka potrzeba

Z poważaniem!

Arkadiusz Zaruski

Sekretarz Gminy Pieszyce

Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (OJ L 119, 4.5.2016, p. 1-88) chcemy poinformować, że
administratorem Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy
Pieszyce; siedziba: 58-250 Pieszyce, ul. T. Kościuszki 2, zwanych dalej jako
Urząd. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie w celu realizacji
czynności administracyjnych, dochodzenia ewentualnych roszczeń lub w celu
obrony przed roszczeniami i udokumentowania wykonania usług. Podstawą prawną
przetwarzania pozyskanych danych osobowych jest wniosek o udostępnienie
informacji publicznej. Urząd przekazuje dane osobowe wyłącznie kategoriom
podmiotów świadczącym usługi wsparcia IT oraz dostarczającym oprogramowanie
informatyczne. Pozyskane dane osobowe są przechowywane przez okres
przedawnienia roszczeń roszczeń cywilnoprawnych, lub okres archiwizowania
akt, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później. Każdy ma prawo
dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego
danych. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Urzędu; udostępnia się
adres: {{ email }}, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie
danych osobowych. Każda osoba, której dane pozyskano ma prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa. Urząd nie zamierza przekazywać
danych osobowych poza obszar EOG. Podanie danych jest dobrowolne, jednak nie
podanie danych osobowych uniemożliwi Urzędowi wykonanie usługi. Nie
podejmujemy zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym
nie dokonujemy profilowania.