Brześć Kujawski, 6 październik 2020r.
ZS.1431.45.2020 sę
Pan Szymon Osowski
i
Pani Katarzyna Batko-Tołuć
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 29 września br Burmistrz
Brześcia Kujawskiego informuje jak niżej:
1.Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?
a)Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b)Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem
zaufanym lub podpisem cyfrowym
c)Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d)Zwykłym mailem
e)lnny sposób
2.Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie
a)Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w
urzędzie (ponad 75%)
b)Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki
w urzędzie (od 50 do 75%)
c)Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki
w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
dyNiewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e)Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3.Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje
Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a)Tak
b)Nie
c)Trudno powiedzieć
4.Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
a)Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian
technologicznych związanych z transformacją.
b)Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c)Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d)Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e)lnne, jakie?
5.Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na
poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a)Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b)Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c)Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d)Nie, choć byłaby taka potrzeba
e)Inne, jakie.
mgr Tę
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.
Urz. UE L 119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej Rozporządzeniem,
informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym
związanych:
1.
10.
11.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Brześciu Kujawskim, pl. Władysława
Łokietka 1, 87-880 Brześć Kujawski, tel. 54 230 48 68, e-mail:sekretariat © brzesckujawski.pl , reprezentowany
przez Burmistrza Brześcia Kujawskiego.
Burmistrz Brześcia Kujawskiego wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD), z którym można się
skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
związanych z przetwarzaniem danych tel. 54 234 51 78 , mailowo: dane.osoboweQ©brzesckujawski.pl .
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji złożonego wniosku o udostępnienie informacji
publicznej.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów, ustawy z dnia z dnia
6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej .
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą zostać: uprawnione podmioty i organy publiczne wymienione
w ustawach, podmioty wykonujące usługi archiwizacyjne oraz niszczenia dokumentacji, podmioty świadczące
usługi obsługi prawnej w zakresie realizowanych postępowań, podmioty świadczące usługi informatyczne w
zakresie systemów przetwarzających dane osobowe.
Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18
stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez okres 5 lat od dnia rozpatrzenia wniosku,
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie zgodnym z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach.
Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, do ich
sprostowania, ograniczenia przetwarzania, jak również przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do
organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Z powyższych praw można skorzystać poprzez kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd
Miejski w Brześciu Kujawskim, pl. Władysława Łokietka 1, 87-880 Brześć Kujawski lub mailowo
dane.osoboweQbrzesckujawski.pl .
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane, tj. dane osobowe
konkretnej osoby nie będą analizowane w taki sposób, aby stworzyć dokładny opis jej preferencji i cech. (art.
22 RODO).