W odpowiedzi na pytania

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?

a. załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b. zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie:

niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów? - Nie
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?-
Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie? -
Nie

z wyrazami szacunku

Urząd Miejski w Piątku

ul. Rynek 16

99-120 Piątek

tel. 24 722-19-19

fax: 24 722-19-09

www.gminapiatek.pl

Marcin Nadolski

Informatyk

tel. 24 722-12-37
mobile: +48 666 603 949

Przetwarzanie danych osobowych

W związku z obowiązkami nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w załączonym
<http://www.bip.ugpiatek.pl/?cid=265> linku przekazujemy informację
dotyczącą sposobu przetwarzania Pana/Pani danych osobowych.

Załączniki

  • image001.png