Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1429), na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, UG Ulan-Majorat przesyła w załączeniu (pismo nr ROG.1431.10.2020.PW) i podaje poniżej odpowiedzi na pytania przedstawione w Państwa korespondencji e-mail z dnia 28 września 2020 r.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)?
Odpowiedź:
a) załatwianie spraw za pośrednictwem ePUAP;
b) załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym;
c) usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób;
d) zwykłym mailem.

1. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)?
Odpowiedź:
c) duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%).

1. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
Odpowiedź:
a) tak.

1. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)?
Odpowiedź:
c) brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji,
d) problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową.

1. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
Odpowiedź:
c) nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona.

Paweł Wierzchowski
UG Ulan-Majorat
510414069

Załączniki

  • pismo_nr_ROG.1431.10.2020.PW.pdf