ad 1:
a, d, e W przypadku d,e to sprawy informacyjne lub gdy mamy zweryfikowaną
osobę, mail zawiera dokument podpisany podpisem kwalifikowanym (PK) lub
profilem zaufanym (PZ).

ad 2: c W przypadku zastosowania powszechności PZ i zrównania jego wagi
prawnej z PK oraz doprecyzowaniu prawodawstwa można by podnieść do poziomu
b oczywiście z zachowaniem awaryjnych ścieżek dla skomplikowanych spraw lub
ludzi którzy nie są w stanie zaakceptować cyfryzacji.
ad 3: b W chwili obecnej urząd posiada elektroniczny obieg dokumentów ale
jest on systemem pomocniczym do tradycyjnego systemy obiego dokumentów.
Czyli zgodnie i w rozumieniu prawa urząd nie posiada elektronicznego obiegu
dokumentów.
ad 4: c,d,e Ograniczenia prawne: np jeśli urząd przyjmie elektroniczny
obieg dokumentów to nie może wrócić do tradycyjnego. Brak wytycznych czy
można wprowadzić elektroniczny obieg dokumentów nie dla całego urzędu ale
jedynie dla wybranych usług, procesów biznesowych. Nie ustalone wytyczne
techniczne dla archiwów elektronicznych, formy ich składowania i
przekazania do archiwów państwowych.
ad 5: d

pon., 12 paź 2020 o 11:25 ablyskal <{{ email }}>
napisał(a):