OR.1431.62.2020
Lubawa, 13 października 2020 r.
Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U.2019.1429 z póź.zm.) przesyłam
odpowiedź na złożony 28 września 2020 r. elektronicznie wniosek.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap -
TAK b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym NIE c) Usługi
cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób. d) Zwykłym mailem- TAK e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo
możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie
(prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe
do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad
75%) b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) TAK c)
Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d) Niewielka
część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu w
ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania
odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny
Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie-X c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy
napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje
do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
transformacją. b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już
rozwiązań c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d)
Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową e) Inne,
jakie? PROJEKT W TRAKCIE REALIZACJI 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w
jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu
lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie
nadzieje na zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c)
Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d)
Nie, choć byłaby taka potrzeba e) Inne, jakie. PROJEKT W TRAKCIE
REALIZACJI E-usługi dla mieszkańców Gminy Miejskiej Lubawa Katarzyna
Żuchowska Sekretarz Miasta
W dniu 2020-09-28 o 07:52, sprawa-30695@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pan/Pani jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.
OR.1431.62.2020
Lubawa, 13 października 2020 r.
Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U.2019.1429 z póź.zm.) przesyłam
odpowiedź na złożony 28 września 2020 r. elektronicznie wniosek.1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap -
TAK b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym NIE c) Usługi
cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób. d) Zwykłym mailem- TAK e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo
możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie
(prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe
do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad
75%) b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) TAK c)
Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d) Niewielka
część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu w
ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania
odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny
Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie-X c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy
napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje
do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
transformacją. b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już
rozwiązań c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d)
Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową e) Inne,
jakie? PROJEKT W TRAKCIE REALIZACJI 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w
jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu
lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie
nadzieje na zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c)
Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d)
Nie, choć byłaby taka potrzeba e) Inne, jakie. PROJEKT W TRAKCIE
REALIZACJI E-usługi dla mieszkańców Gminy Miejskiej Lubawa Katarzyna
Żuchowska Sekretarz MiastaW dniu 2020-09-28 o 07:52, sprawa-30695@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30695@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
>
>
--
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pan/Pani jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.