Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020, na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2058 z póź.zm.),
przesyłam odpowiedzi na pytania z ankiety:

> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> *a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
*1. a) *

> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet
> w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> *c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)*
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
*2. c) *

> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
> funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> *a) Tak*
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> *3. a) *

> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
>
>
>
> *a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
> wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.b) Pracownicy
> urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązańc) Brak pieniędzy na
> poczynienie stosownych inwestycjid) Problemy z dostępną na rynku ofertą
> komercyjną lub państwową*
> e) Inne, jakie?
>
*4. a), b), c), d) *

> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> *b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy*
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
*5. b)*

--
Z poważaniem,
Piotr Miller

St. Insp. d/s promocji, rozwoju i informacji
Urząd Miasta Sokołów Podlaski
ul. Wolności 21, 08-300 Sokołów Podlaski
tel. (25) 7817518, GSM 508187502
{{ email }}
http://sokolowpodl.pl